Hollandiyada dropshipping mağazaları qaydalara əməl etmir!

Hollandiya İstehlakçı Assosiasiyası dropshipping vasitəsilə məhsul satan 100 onlayn mağazanı araşdırıb. Eyni zamanda dropshipping haqqında 2,500-dən çox insanla sorğu keçirilib. Araşdırma və sorğu nəticələri diqqətəlayiq olub. Dropshipping vasitəsilə onlayn mağazadan məhsul sifariş edən istehlakçıların ən azı 88%-i aldıqları məhsullardan məyus olub. İstehlakçıların 73%-i isə sifariş verdiklərinə görə peşman olduqlarını, çünki məhsulları geri qaytarmaq üçün onları xaricə göndərməli olduqlarını bildirib. Hollandiya İstehlakçı Assosiasiyasının direktoru Sandra Molenaar qeyd edib ki, “Dropshipping ilə bağlı çoxsaylı və daimi problemlər mövcuddur. Əksər dropshipper-lər qaydalara əməl etmir.”

Dropshipping nədir?

Dropshipping, əvvəlcədən hər hansı bir inventar almadan məhsul satmaq deməkdir. Müştəri məhsul sifariş edəndə, sifariş istehsalçıya göndərilir və istehsalçı məhsulu birbaşa istehlakçıya göndərir. Dropshipping bir çox sahibkar üçün e-ticarəti sınaqdan keçirməyin bir yolu kimi qəbul edilir. Bu yolla sahibkarlar inventar alışı və saxlama xərci olmadan hansı məhsulların daha yaxşı satıldığını öyrənmə şansı qazanırlar. Lakin dropshipping-i qanunlara və qaydalara əməl etmədən onlayn pul qazanmağın asan yolu kimi görən bir çox onlayn satıcı mövcuddur.

Dropshipper-lərin veb saytlarında əlaqə və ya geri qaytarma məlumatları mövcud deyil!

Hollandiya İstehlakçı Assosiasiyasının araşdırmasına əsasən incələnmiş onlayn mağazaların ən azı 66%-i veb saytlarında əlaqə nömrəsi təqdim etmir, baxmayaraq ki, bunu etməyə məcburdurlar. Bundan əlavə, əksər hallarda geri qaytarma ünvanı (65%) və ya ticarət palatası nömrəsi (66%) göstərilmir. Dropshipper-lərin 82%-i veb saytlarında məhsulun geri qaytarılması xərcləri haqqında məlumat vermir. Bütün Avropada olduğu kimi, onlayn mağazalar bu məlumatları veb saytlarında göstərməyə məcburdur. Araşdırmada əksər dropshipper-lər istehlakçılara yalnız geri qaytarma xərcləri üçün ödəniş edəcəklərini bildirir.

Bütün məhsullar endirimli göstərilir

Onlayn dropshipping mağazaları qanuna uyğun olmayan səbəblərlə geri qaytarma qəbul etmədiklərini belə qeyd edirlər. Məsələn, məhsul endirimdə olduğu zaman geri qaytarma qəbul etmirlər. Bu təcrübə Hollandiya qaydalarına ziddir, çünki dropshipper-lər belə məhsulların geri qaytarılmasına imkan verməlidir. Araşdırma göstərir ki, bir çox onlayn dropshipping mağazaları bütün məhsul çeşidini endirimli olaraq siyahıya alır.

Dropshipping mağazasından sifariş verənlərin çoxu peşmandır!

Hollandiya İstehlakçı Assosiasiyasının araşdırmasında 2,500-dən çox iştirakçı dropshipping haqqında təcrübələrini bölüşüb. Onlayn dropshipping mağazasından məhsul sifariş edən istehlakçıların ən azı 88%-i məyus olduqlarını bildirib. İstehlakçıların əksəriyyəti (81%) məyusluqlarının səbəbi kimi uzun çatdırılma müddətlərini göstərib.

Sorğunun digər nəticələri belədir:

  • İstehlakçıların 73%-i sifarişlərindən peşman olduqlarını, çünki məhsulları geri qaytarmaq üçün xaricə göndərmək məcburiyyətində qaldıqlarını qeyd edib. Məhsulları xaricə göndərmək məcburiyyətində qalmaq geniş yayılmış şikayətlərdən biridir.
  • Geri qaytarma xərclərinin yüksək olması sıxlıqla səsləndirilən şikayətlərdən biri olub (64%).
  • Müştərilər, həmçinin, məhsul keyfiyyəti ilə bağlı məyus olduqlarını bildirib (59%).
  • Müştəri xidmətlərinə çıxışın qeyri-kafi olması da əsas şikayət səbəblərindən biri kimi diqqət çəkib (58%).
  • Onlayn mağazalar ümumiyyətlə müştərilərə geri qaytardıqları mallar üçün tam geri ödəniş etməyib (45%) və ya ödənişi çox gec göndərib (32%).

“Əksər dropshipper-lər qaydalara əməl etmir”

Hollandiya İstehlakçı Assosiasiyasının direktoru Sandra Molenaar araşdırma və sorğunun nəticələrinə dair açıqlamasında bunları vurğulayıb:

“Dropshipping ilə bağlı problemlər çoxdur və daimi problemlərdir. Əksər dropshipper-lər qaydalara əməl etmir. Görünür ki, onlar iş görməyin həm də müəyyən öhdəliklər daşıdığını anlamırlar. Və istehlakçıların dropshipper-ləri demək olar ki, tanımaması bu problemi daha da ağırlaşdırır. İstehlakçıların həqiqətən daha yaxşı qorunması və məlumatlandırılması lazımdır. Bu səbəbdən tapıntılarımızı İstehlakçı və Bazar Təşkilatı ilə paylaşdıq.”

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

ABB və AZAL səyahət imkanları yaradan kobrend kartını təqdim etdi!

ABB və AZAL səyahətsevərlər üçün unikal bir məhsulu —...

Azercell süni zəka texnologiyasına əsaslanan “AI Chat Bot” xidmətini təqdim edir

Azərbaycanın lider mobil operatoru Azercell yerli telekommunikasiya bazarında daha...

“Azərpoçt” yeni veb-saytını istifadəyə verib

Bir poçt müştərisi poçt şöbəsinə yaxınlaşmadan onu maraqlandıran bir...

Azərbaycanda kriptovalyuta əməliyyatlarının həcmi 4,4 milyard dollara çatıb

Azərbaycanda kriptovalyuta istifadəçilərinin sayı 120 min nəfərə çatıb. Məlumata görə,...

Lojistika fintexi Kamyonda PARS VC-dən investisiya alıb

Kamyonda bütün bankların POS cihazlarını tək bir tətbiq vasitəsilə birləşdirərək...
spot_img