CoffeeStep kofe sənayesinin oyun qaydalarını dəyişir

Kofenin sadəcə içki olduğu dövrlər çoxdan geridə qalıb. Bu gün kofe həyat tərzi, üslub, sənət və xatirələrdir və CoffeeStep bu inqilabın ön sıralarındadır.

CoffeeStep-in məqsədi bütün kofe bazarını rəqəmsallaşdırmaqdır. Rəqəmsallaşdırma kofeşoplara müştəriləri cəlb etmək, satışları artırmaq və auditoriya ilə qarşılıqlı əlaqə yaratmaq üçün yeni üsul təqdim edir. Son istehlakçılar, istifadəçilərimiz üçün isə yüksək keyfiyyətli kofenin daha çox seçimi, rahatlığı və sərfəli qiyməti var.

CoffeeStep-i xüsusi edən nədir?

Aylıq kofe abunəsi: Hər gün keyfiyyətli kofedən sərfəli qiymətə həzz almağa imkan verir. Bir içkinin orta qiyməti 2,10-a enir, Bakıda orta qiymət 5,75 AZN təşkil edir.

Kofe içkilərinin geniş seçimi: Klassik espressodan tutmuş xüsusi kokteyllərə qədər, CoffeeStep tərəfdaşları ən tələbkar kofe həvəskarları üçün geniş çeşid təklif edir.

Loyallıq kartları (məs. 8+1 pulsuz): Respondentlərin 84%-i loyallıq kartlarının çap versiyalarının saxlanması ilə bağlı problemləri qeyd edib. CoffeeStep-də hər bir istifadəçinin bütün loyallıq kartlarını bir yerdə saxlamaq üçün ayrıca bölməsi var.

Ən yaxın kofeşopların avtomatik göstərilməsi və Google Map ilə inteqrasiya olunmuş xəritə: Respondentlərin 60%-i Bakıda ilk 3-lükdə olan kofeşoplardan başqa heç bir başqa kofeşop tanımır. Baxmayaraq ki, dad, keyfiyyət və xidmət baxımından yerli kofeşoplar bəzi hallarda onlardan üstündür. Yerli kofeşoplar bunu dəyişmək üçün çox pul xərcləyirlər. Lakin CoffeeStep-in buraxılması ilə istifadəçilər harada olmalarından asılı olmayaraq proqram vasitəsilə yeni yerlər kəşf edəcəklər.

Hər gün, CoffeeStep kofe bazarında daha vacib oyunçuya çevrilir, kofe içmə tərzimizi dəyişir və kofeşoplar müştəriləri cəlb etmək üçün yeni strategiyalar əldə etdilər.

CoffeeStep-ə qoşulun və heyrətamiz hekayəmizin bir hissəsi olun!

Coffeestep.az

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Mərkəzi Bank “KorpON” şirkətini “PAŞA Bank” ödəniş agenti kimi təsdiqlədi

Azərbaycan Mərkəzi Bankı “KorpON” MMC-ni “PAŞA Bank” ASC-nin rəsmi...

“Trendyol Azərbaycan”ın nizamnamə kapitalı 93 milyon manata qaldırıldı – kəskin artım

“Trendyol Azərbaycan” MMC-nin nizamnamə kapitalı kəskin artımla 93 milyon...

TikTok ilk dəfə Azərbaycan dilində rəqəmsal savadlılıq mövzusunda maarifləndirici layihəyə start verib.

TikTok Azərbaycanda rəqəmsal təhlükəsizlik üzrə ilk maarifləndirici layihə olan...

“Birmarket” – “Bir” rəqəmsal ekosisteminin e-ticarət platformasıdır

nlayn alış-verişdə sərhədsiz imkanlar təqdim edən, Umico artıq müştərilərinə...

Amazon-dan Çin Marketplace-lərinə Güclü Cavab: “20 Dollar və Aşağı” Ucuz Məhsullar Kateqoriyası

Amazon ABŞ-da ucuz onlayn alış-veriş üçün yeni alternativ yaradır Dünyanın...
spot_img