ABŞ-ın yeni tarifləri Çin e-ticarəti və Dropshippingi məhv edə bilər

ABŞ Prezidenti Donald Tramp tərəfindən təklif olunan yeni ticarət tarifləri Çin e-ticarət platformalarına və dropshipping biznesinə ciddi təsir göstərə bilər. Yeni qaydalara əsasən, $800-dan aşağı dəyərə malik olan bağlamalar üçün gömrük rüsumundan azad edilmə qaydası ləğv oluna bilər. Bu dəyişiklik Alibaba, Shein, Temu kimi Çin platformalarının ABŞ bazarına təsirini azalda bilər və dropshipping modeli ilə çalışan sahibkarlar üçün yeni problemlər yarada bilər.

Çin E-ticarət Platformalarına Təsiri

Bu günə qədər Çindən ABŞ-a göndərilən $800-dan aşağı bağlamalar gömrük vergisindən azad idi. Bu, Shein və Temu kimi platformaların rəqabət qabiliyyətini artırırdı və amerikalı müştərilərin ucuz qiymətlərlə məhsul əldə etməsinə imkan verirdi. Yeni tariflərin tətbiqi:

  • Shein və Temu üçün qiymətləri artıracaq, çünki məhsulların üzərinə əlavə rüsumlar qoyulacaq.
  • Alibaba və AliExpress vasitəsilə tədarük olunan məhsulların qiymətinə təsir edəcək. Çünki dropshipping ilə məşğul olanlar əsasən Çin tədarükçülərindən asılıdır.
  • ABŞ daxilində istehsal və tədarük edilən məhsullar üçün üstünlük yaradacaq, lakin bu, ümumi istehlakçı xərclərini artıracaq.

Dropshipping Biznesinə Təsiri

Dropshipping modeli Çin tədarükçüləri ilə çalışan e-ticarət satıcıları üçün əsaslı bir sistemdir. Bu yeni qaydalar:

  • ABŞ-da dropshipping ilə məşğul olan sahibkarların gəlirlərini azalda bilər. Çünki Çin məhsulları rüsumlara görə daha bahalı olacaq.
  • Yeni tədarük zənciri modellərinin yaranmasına səbəb ola bilər. Sahibkarlar yerli təchizatçılara keçid etməyə məcbur ola bilər.
  • Logistika xərclərini artıracaq və çatdırılma müddətini uzada bilər.

Alternativlər və Gözləntilər

Bu tariflər qüvvəyə minərsə, Çin platformaları ABŞ-da məhsullarını saxlamaq və daxili tədarük modelinə keçid etmək üçün anbarlar qurmağa çalışa bilər. Amazon və Walmart kimi platformaların yerli satıcıları təşviq etməsi nəticəsində dropshipping biznesi üçün alternativ tədarük mənbələri tapmaq zəruri olacaq.

Eyni zamanda, Çin hökuməti və böyük e-ticarət platformaları tariflərə qarşı cavab tədbirləri görə bilər. Beləliklə, yeni qanunların təsiri Çin və ABŞ arasındakı ticarət münasibətlərinin necə inkişaf edəcəyindən asılı olacaq.

Yeni tariflərin dropshipping və e-ticarət bizneslərini necə dəyişəcəyini müşahidə etmək lazımdır. Hazırda bu sahədə çalışan sahibkarlar alternativ tədarük mənbələri və yerli bazar imkanlarını araşdırmağa başlamalıdırlar.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

ABŞ Poçt Xidməti Çin Dövlət Poçt Operatorlarından Bəzi Bağlamaların Qəbulunu Dayandırdı

"Növbəti bildirişədək" məhdudiyyət qüvvədədir. ABŞ Poçt Xidməti (USPS) bəyan edib...

“Google” süni intellektin silah istehsalında istifadəsinə qadağa ilə bağlı prinsiplərini yeniləyib

“Google” şirkəti süni intellektin silah istehsalında istifadəsinə qadağa ilə...

“Bakcell” yeni prestijli 100 seriyalı nömrələrini təqdim edir

İnnovasiya və sürət lideri “Bakcell” prestij və fərqliliyi sevən...

Mobil tətbiqlər reklam daşıyıcısı hesab olunacaq

Reklam daşıyıcılarının əhatə dairəsi genişlənir. Bu, Milli Məclisin Aqrar siyasət...

Reklama dair ümumi tələblər dəyişir

Bu, Milli Məclisin Aqrar siyasət komitəsində müzakirə edilən “Reklam...
spot_img