Özbəkistanda yeni qaydalar və elektron ticarət: Nə dəyişəcək?

Özbəkistanda elektron ticarət sahəsində yeni qaydalar tətbiq edilir.

2025-ci ilin iyulundan qüvvəyə minəcək bu qaydalar, marketpleyslərdən tutmuş taksidərlərə qədər geniş bir auditoriyanı əhatə edir. Milli Perspektivli Layihələr Agentliyi (NAPP) rəsmiləri, bu dəyişikliklərin bazarı necə dəyişəcəyini və nə üçün zəruri olduğunu izah edir.

Yeni qaydaların əsas məqamları:

  1. Marketpleyslərin və aqreqatorların qeydiyyatı: Bütün elektron ticarət operatorları Özbəkistanda qanuni şəxs kimi qeydiyyatdan keçməli olacaq.
  2. Xüsusi bank hesabları: Bütün ödənişlər, o cümlədən fərdi sahibkarların gəlirləri, xüsusi bank hesabları vasitəsilə həyata keçiriləcək.
  3. Elektron ticarət subyektlərinin qeydiyyatı: Bütün iştirakçılar qeydiyyatdan keçməli və bildiriş qaydasına riayət etməlidir.

Nə üçün yeni qaydalar?

NAPP-in Elektron Ticarətin İnkişafı və Tənzimlənməsi İdarəsinin rəhbəri Kamronbek Məhəmmədiyev qeyd edir ki, elektron ticarət sahəsi sürətlə inkişaf edir və köhnə qanunvericilik artıq bu sahənin ehtiyaclarını ödəmir. Yeni qaydalar, xüsusilə aqreqatorlar kimi yeni elektron ticarət növlərini nəzərə alaraq, bazarın daha şəffaf və təşkilatlı olmasını təmin edir.

Bizneslə əməkdaşlıq:

Yeni qaydaların hazırlanması zamanı biznes nümayəndələri ilə sıx əlaqə saxlanılıb. Həm yerli, həm də beynəlxalq şirkətlər öz təkliflərini irəli sürüb. Beynəlxalq təşkilatlar, o cümlədən Dünya BankıEBRD, bu prosesdə məsləhətləri ilə kömək ediblər.

Fərdi sahibkarlar üçün xüsusi hesablar:

Yeni qaydalara əsasən, taksi sürücüləri və kuryerlər kimi fərdi sahibkarlar xüsusi bank hesabları açmalı olacaq. Bu hesablar vasitəsilə bütün maliyyə axınları şəffaf şəkildə qeydə alınacaq və vergi hesabatları asanlaşdırılacaq. Bu yanaşma, həm də nağd pulun idarə edilməsini asanlaşdırır.

Beynəlxalq şirkətlər və qaydalara uyğunluq:

Özbəkistan böyük və perspektivli bazar kimi beynəlxalq şirkətlərin diqqətini cəlb edir. Yeni qaydalar, xarici şirkətlərin də yerli qanunvericiliyə uyğun fəaliyyət göstərməsini tələb edir. Bu, yerli və xarici şirkətlər arasında bərabər şərait yaradır.

Qaydalara əməl edilməsə, nə olacaq?

NAPP-in məqsədi cəzalandırmaq deyil, biznesə kömək etməkdir. Lakin qaydalara uyğunlaşmayan şirkətlər üçün xidmətlərin məhdudlaşdırılması və ya bloklanması kimi tədbirlər nəzərdə tutulur. Bununla belə, əsas məqsəd biznesin qanuni çərçivədə fəaliyyət göstərməsini təmin etməkdir.

Nəticə:

Yeni qaydalar elektron ticarət sahəsində şəffaflıq və təşkilatlılıq yaratmaqla bərabər, biznes üçün yeni imkanlar açır. “Ağ” qaydada işləmək, həm yerli, həm də xarici şirkətlər üçün daha çox resurs və imkanlar deməkdir. NAPP, bazarın inkişafını dəstəkləmək və istehlakçıların hüquqlarını qorumaq üçün davamlı olaraq bizneslə əməkdaşlıq edəcək.

Bu dəyişikliklər, Özbəkistanın elektron ticarət bazarının daha da inkişaf etməsinə və beynəlxalq standartlara uyğunlaşmasına şərait yaradır.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Azərbaycanda “Gətirdim” çatdırılma xidməti işə düşür

Azərbaycanda "Gətirdim" çatdırılma xidməti istifadəyə verilir.  "Gətirdim" xidməti supermarketlər üçün...

“Azərpoçt” ötən il 124 minə yaxın ödəniş kartı buraxıb

2024-cü ildə Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi yanında “Azərpoçt”...

Turan United Payment-in Azərbaycanda lisenziya əsasında fəaliyyət göstərən ilk rəqəmsal pul kisəsi oldu

Türkiyənin ən böyük maliyyə tətbiqlərindən biri olan Turan, Azərbaycanda,...

“Kontakt home” bank xidmətləri göstərəcək

"Kontakt App" – Gələcəyin Bank Xidməti: Rahat, Sürətli və...
spot_img