OpenAI ChatGPT daxilində alış-veriş üçün axtarış və müqayisə imkanı verən “alış araşdırması” (shopping research) alətini təqdim edib. Bu funksiya ödənişsiz istifadəçilər də daxil olmaqla bütün qeydiyyatdan keçmiş istifadəçilər üçün əlçatandır.
OpenAI-nin məlumatına görə, istifadəçilər artıq ChatGPT-dən məhsul axtarışı və müqayisəsi üçün aktiv şəkildə istifadə edirlər. Yeni alət onların daha şüurlu və məlumatlı satınalma qərarları verməsinə kömək etmək üçün hazırlanıb.
Şirkət bildirir ki, bu funksiya məhsul müqayisəsi və ya müəyyən məhdudiyyətlər (büdcə, xüsusiyyətlər və s.) olan sorğular zamanı daha ətraflı və düşünülmüş cavab təqdim etməyə imkan verir. İstifadəçi alışla bağlı sual verdikdə, çat-bot ona “araşdırma aparmağı” təklif edir. Bu funksiyanı menyudan da əl ilə aktivləşdirmək mümkündür.
ChatGPT istifadəçidən əlavə suallar soruşur – məsələn, büdcə, tələb olunan funksiyalar və s. – və internetdə məhsullar haqqında “aktual məlumat” toplayır. Araşdırma prosesi zamanı istifadəçi variantları “uyğundur” və ya “uyğun deyil” kimi işarələyə bilər.
OpenAI-nin sözlərinə görə, araşdırma prosesi “bir neçə dəqiqə” çəkir. Daha sonra ChatGPT istifadəçiyə ən uyğun variantların siyahısı, onların fərqləri və satıcılardan toplanan məlumatı əhatə edən bir növ “bələdçi” təqdim edir. Əgər söhbətdə “yaddaş” funksiyası aktivdirsə, çat-bot alış mövzusunda əvvəlki dialoqlardan əldə etdiyi məlumatları da nəzərə alır.

Məhsulu almaq üçün istifadəçi satıcının saytına keçid etməlidir. Gələcəkdə OpenAI Instant Checkout proqramında iştirak edən satıcılar üçün birbaşa ChatGPT daxilindən alış imkanı əlavə etməyi planlaşdırır.
Alət alış-verişlə bağlı tapşırıqları yerinə yetirmək üçün xüsusi öyrədilmiş GPT-5 mini modeli əsasında işləyir. Bununla belə, şirkət çat-botun yenə də səhv edə biləcəyini vurğulayır və istifadəçilərə məlumatı satıcıların özündən dəqiqləşdirməyi tövsiyə edir.
OpenAI “shopping research” funksiyasını 24 noyabr 2025-ci ildən etibarən tədricən bütün qeydiyyatdan keçmiş ChatGPT istifadəçilərinə — həm ödənişsiz, həm də Go, Plus və Pro tarifli abunəçilərə — təqdim etməyə başlayıb. Şirkət “bayram dövrü ərzində” bütün tariflər üçün bu funksiyaya “demək olar ki, limitsiz çıxış” veriləcəyini qeyd edir.



