“Instagram” bir ayda Azərbaycandakı bazar payının 1/3-ni itirib

Bu ilin avqust ayında Azərbaycanın sosial media bazarının bütün platformalarında (kompüter, mobil cihazlar və planşetlərdə) “Instagram”ın payı 25,49 % təşkil edib.

“Report”un “Statcounter” agentliyinin avqust hesabatına istinadən verdiyi məlumata görə, bu, iyul ayına nisbətən 12,67 faiz bəndi, bir il əvvəlki göstərici ilə müqayisədə 7 faiz bəndi azdır. Nəticədə sosial şəbəkə əvvəlki aya nisbətən avqustda bazar payının 33 %-ni itirib.

İkinci pillədə qərarlaşan “Facebook”un bazar payı ay ərzində 21 faiz bəndi, il ərzində isə 19,06 faiz bəndi artaraq 43,8 % təşkil edib.

Növbəti yerdəki “Pinterest”in bazar payı iyula nisbətən 2,41 faiz bəndi, 2023-cü ilin avqust ayı ilə müqayisədə 4,3 faiz bəndi azalaraq 12,43 % enib.

Dördüncü pillədəki “YouTube”un bazar payı ay ərzində 3,1 faiz bəndi, illik isə 3,83 faiz bəndi azalaraq 8,07 %-ə düşüb.

İlk beşliyi 5,9 %-lik bazar payı ilə “X” qapayır. Sosial şəbəkənin bazar payı iyul ayına nisbətən 1,6 faiz bəndi, bir il əvvəlki göstərici ilə müqayisədə 4,46 faiz bəndi artıb.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

İnnovasiya ekosistemi oyunçularının sertifikatlaşdırılması və akkreditasiyası proqramına yekun vurulub

İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyinin (İRİA) Qlobal İnnovasiya İnstitutu...

Azərbaycanda dövlət və özəl poçt şirkətləri arasında rəqabət mübahisəsi: sahibkar narazılıq edir

“Azərpoçt” MMC-nin beynəlxalq onlayn ticarət platforması Temu ilə əməkdaşlığa...

Dövlət şirkəti “Azərpoçt” da “Temu”dan alınan malları daşıyacaq

“Azərpoçt”un “Postcargo” brendi “Temu” platforması ilə birgə fəaliyyətə başlayıb....

“Azərikard”dan Mərkəzi Bankın qərarı ilə bağlı AÇIQLAMA

“Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı “Azərikard” prosessinq mərkəzinin lisenziyasında elektron...

Wolt yeni “Packages” funksiyanı təqdim edir: İndi əşyaları yemək sifarişi qədər asan göndərə bilərsiniz!

Wolt-un Azərbaycandakı istifadəçiləri üçün əla xəbər! Artıq Wolt tətbiqində yalnız...
spot_img