“Instagram” bir ayda Azərbaycandakı bazar payının 1/3-ni itirib

Bu ilin avqust ayında Azərbaycanın sosial media bazarının bütün platformalarında (kompüter, mobil cihazlar və planşetlərdə) “Instagram”ın payı 25,49 % təşkil edib.

“Report”un “Statcounter” agentliyinin avqust hesabatına istinadən verdiyi məlumata görə, bu, iyul ayına nisbətən 12,67 faiz bəndi, bir il əvvəlki göstərici ilə müqayisədə 7 faiz bəndi azdır. Nəticədə sosial şəbəkə əvvəlki aya nisbətən avqustda bazar payının 33 %-ni itirib.

İkinci pillədə qərarlaşan “Facebook”un bazar payı ay ərzində 21 faiz bəndi, il ərzində isə 19,06 faiz bəndi artaraq 43,8 % təşkil edib.

Növbəti yerdəki “Pinterest”in bazar payı iyula nisbətən 2,41 faiz bəndi, 2023-cü ilin avqust ayı ilə müqayisədə 4,3 faiz bəndi azalaraq 12,43 % enib.

Dördüncü pillədəki “YouTube”un bazar payı ay ərzində 3,1 faiz bəndi, illik isə 3,83 faiz bəndi azalaraq 8,07 %-ə düşüb.

İlk beşliyi 5,9 %-lik bazar payı ilə “X” qapayır. Sosial şəbəkənin bazar payı iyul ayına nisbətən 1,6 faiz bəndi, bir il əvvəlki göstərici ilə müqayisədə 4,46 faiz bəndi artıb.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Cloudflare-də baş verən kəsinti Qlobal və Azərbaycan internetinə təsir edib

Cloudflare-in qlobal şəbəkəsində baş verən geniş miqyaslı nasazlıq Azərbaycanda...

Ozon Təhvilvermə məntəqəsinin əməkdaşları üçün bəxşiş xidmətini istifadəyə verib

Ozon şirkətinin məlumatına görə, yeni bəxşiş xidməti artıq Moskva...

Airbnb ərzaq çatdırılması xidmətinə başlayır

Airbnb ABŞ-da bəzi kirayə mənzillərdə Instacart ilə əməkdaşlıq edərək...

Ozon-un Özbəkistanda dövriyyəsi beş dəfə, sifariş sayı altı dəfə artıb

Ozon Özbəkistanda dövriyyəsini, sifariş sayını, müştərilərini və sifariş nöqtələrini...

İş yerinə dair arayışın alınması “mygov”a köçürülüb

“mygov” rəqəmsal hökumət platforması üzərindən vətəndaşlara daha bir rəqəmsal...
spot_img