E-Ticarət 2025: Kibertəhlükələr, Süni İntellekt və fərdiləşdirmə ilə mübarizə

2025-ci ildə e-ticarət sektoru mühüm çağırışlarla üzləşəcək. Təchizat zəncirində davam edən pozuntular, getdikcə mürəkkəbləşən kibertəhlükələr, eləcə də müştəri etimadı və sədaqəti uğrunda artan rəqabət sektoru yeni strategiyalar üzərində düşünməyə məcbur edəcək. Eyni zamanda, bizneslər fərqli istehlakçı davranışlarına və infrastruktur məhdudiyyətlərinə malik olan inkişaf etməkdə olan bazarlara daha yaxşı uyğunlaşma yollarını tapmalıdırlar.

Süni intellekt və avtomatlaşdırma sənayeni formalaşdırmağa davam edəcək. Sİ fərdiləşdirmə, dinamik qiymət təyin etmə, chatbotlar və proqnozlaşdırıcı analitika sahələrində lider olacaq. Avtomatlaşdırma isə anbar idarəetməsi, inventar izləmə və müştəri xidmətlərini optimallaşdıracaq.

Sosial ticarət və canlı alış-veriş tendensiyası daha da populyarlaşacaq. İnfluencer əməkdaşlıqları və istifadəçi tərəfindən yaradılan məzmun satışları artıracaq. Bununla yanaşı, onlayn və oflayn kanalların inteqrasiyası daha da təkmilləşəcək – “Click-and-collect” xidmətləri, virtual geyinmə otaqları, artırılmış və virtual reallıq təcrübələri istehlakçılar üçün yeni alış-veriş modelləri yaradacaq.

Abunə əsaslı biznes modelləri isə gündəlik tələbat mallarından tutmuş lüks məhsullara qədər müxtəlif kateqoriyalarda genişlənəcək.

Rəqabətdə qalmaq üçün brendlər innovasiya və müştəriyönümlü strategiyalara üstünlük verməlidir. Təhlükəsiz, mərkəzləşdirilməmiş ödəniş seçimləridairəvi iqtisadiyyat modelləri (təkrar istifadə, təkrar emal və ikinci əl satış) uzunmüddətli uğur üçün əsas faktor olacaq.


Sİ-Fərdiləşdirmə və E-Ticarət Artımı

Bazaarvoice şirkətinin CTO-su Colin Bodell bildirir ki, süni intellekt (Sİ) və maşın öyrənməsi (ML) e-ticarətə inqilabi təsir göstərir və brendlərin istehlakçılarla əlaqəsini dəyişdirir.

“Fərdiləşdirilmiş təkliflər onlayn alış-veriş edənlərin 45%-ni alış-veriş etməyə sövq edir,” – deyə o The E-Commerce Times-a bildirib.

Onun şirkətinin Sİ texnologiyaları brendlərə istehlakçı davranışlarını və trendləri daha dəqiq müəyyən etməyə imkan verir. Sİ milyonlarla rəyi və istifadəçi qarşılıqlı təsirlərini analiz edərək müştərilərin real gözləntilərini üzə çıxarır.

Google Shopping və Walmart Wallaby kimi Sİ-dən istifadə edən platformalar yeni fərdiləşdirmə standartlarını müəyyənləşdirir. Wildfire Systems şirkətinin biznes inkişafı üzrə vitse-prezidenti Michelle Wood isə bildirir ki, bu tendensiya Sİ alətlərinin unikal alış-veriş təcrübələrinin formalaşmasında mühüm rol oynadığını göstərir.


Sİ-in Vergi Uyğunluğu və Ödəniş Təhlükəsizliyində Rolu

Vergi uyğunluq şirkəti Vertex-in pərakəndə məsləhət direktoru Pete Olanday-a görə, çoxkanallı ticarət vergi idarəçiliyini daha da mürəkkəbləşdirəcək.

“Vergi qanunvericiliyi daim dəyişir. Süni intellekt real vaxtda vergi hesablamalarını aparmaqla xətaları azaldacaq və müştəri etimadını artıracaq,” – deyə o The E-Commerce Times-a bildirib.

Bu texnologiya pərakəndə satış şirkətlərinə yeni tənzimləmələrə uyğunlaşmağa kömək edəcək və müntəzəm analitikalar sayəsində mümkün riskləri öncədən müəyyən edəcək.


Müxtəlif Ödəniş Seçimləri və Təhlükəsizlik Balansı

Worldpay şirkətinin məhsul rəhbəri Cindy Turner qeyd edir ki, fərdiləşdirilmiş ödəniş seçimlərinin olmaması satış itkisinə səbəb ola bilər.

“Fərdiləşdirilmiş ödəniş üsulları təqdim etməyən satıcılar potensial müştərilərinin 37%-ni itirə bilər,” – o bildirib.

O, həmçinin ödənişlərin təhlükəsizliyinin balanslaşdırılmasının vacibliyini vurğulayır.

“Fırıldaqçılar əvvəlkindən daha mürəkkəb metodlar tətbiq edirlər. İki faktorlu autentifikasiya və biometrik yoxlamalar həm təhlükəsizliyi təmin edə, həm də müştəri təcrübəsini asanlaşdıra bilər,” – Turner əlavə edib.


Kiberfırıldaqçılığın Qarşısını Almaq Üçün Düzgün Strategiyalar

Son illərdə fırıldaqçılığın artması nəticəsində bizneslər daha ciddi təhlükəsizlik tədbirləri görməyə məcbur olub. Lakin sərt tədbirlər qanuni tranzaksiyaları bloklaya bilər və satış itkilərinə səbəb ola bilər.

“Çox ciddi tədbirlər müştəri itkilərinə səbəb ola bilər, ona görə də düzgün balans tapılmalıdır,” – deyə Turner bildirib.

Bunun üçün bizneslər təhlükəsizlik infrastrukturunu gücləndirməklə yanaşı, müştərilərin rahatlığını qoruyacaq strategiyalar həyata keçirməlidir.


Rəqəmsal Ödənişlərə Keçid və Nağd Pulun Azalması

Nağd pul hələ də bir çox istehlakçılar üçün əsas ödəniş vasitəsidir. Lakin Worldpay-ın araşdırmasına görə, 2027-ci ilə qədər qlobal POS xərclərinin yalnız 11%-i nağd pulla ediləcək.

Nağdsız ödənişlərə keçid artıq sürətlənib:

  • 2019-cu ildə mağazadakı rəqəmsal cüzdan istifadəçiləri 19% təşkil edirdi.
  • 2024-cü ildə bu göstərici 28%-ə yüksəlib.

Bu keçid sürətləndikcə, bizneslər ənənəvi ödəniş metodlarını tamamilə nəzərdən çıxarmadan rəqəmsal seçimlərə uyğunlaşmalıdırlar.


Sürçaj Ödənişlərinin (Surcharge) Artması və Hüquqi Risklər

PayJunction-un həmtəsisçisi Randy Modos xəbərdarlıq edir ki, kartla ödəniş xərclərinin artması nəticəsində şirkətlər müştərilərdən əlavə komissiya (surcharge) almağa üstünlük verəcək.

“Lakin 2025-ci ildə şirkətlər daha ciddi məxfilik və təhlükəsizlik qaydaları ilə qarşılaşacaq. Ödənişlərə əlavə komissiyalar tətbiq edərkən, qanunvericilik normalarını nəzərə almaq vacib olacaq,” – deyə Modos bildirib.

Eyni zamanda, abunə əsaslı bizneslər təkrarlanan ödənişləri idarə etmək üçün effektiv ödəniş sistemlərinə ehtiyac duyacaqlar.


Son Nəticə

2025-ci ildə e-ticarət sahəsi böyük dəyişikliklər yaşayacaq. Süni intellekt, fərdiləşdirmə və avtomatlaşdırma müştəri təcrübəsini yenidən formalaşdıracaq. Sosial ticarət və canlı alış-veriş satış strategiyalarını dəyişdirəcək. Təhlükəsizlik və ödəniş fərdiləşdirilməsi isə istehlakçı inamını artırmaq üçün əsas faktor olacaq.

Bizneslər gələcəkdə rəqabətə davam gətirmək üçün texnologiya və innovasiyalara sərmayə qoymalıdırlar.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Hakerlər Bybit-in soyuq cüzdanlarından birini sındıraraq 1,46 milyard dollar oğurlayıb

Bybit-dən şübhəli vəsait axınına ilk diqqət çəkənlərdən biri “kriptoaraşdırmaçı”...

“Enterprise Azerbaijan”a və Rəqəmsal Ticarət Qovşağına rəhbərlər təyin edilib

İqtisadi İslahatların Təhlili və Kommunikasiya Mərkəzində (İİTKM) yeni təyinatlar...

“Gmail” faktura ödəmə funksiyasını təqdim edir

Google Gmail-ə yeni funksiya əlavə etdi; Artıq istifadəçilər elektron...

M10 Cüzdanında Hesabların Bloklanması: İstifadəçilər nələri bilməlidir?

Son günlər bir çox M10 cüzdanı istifadəçisi hesablarının bloklandığını...
spot_img