Son illərdə Çin şirkətlərinin ABŞ e-ticarət bazarında effektivliyi artmağa başlayıb. Çin şirkətlərinə məxsus Temu və Shein e-ticarət nəhəngi Amazondan pay almağa başladılar. Yarışa TikTok da iştirak edəcəyini bildirilib.
TikTok sosial media platformasının ABŞ-da Amazona rəqib olmağa hazırlaşdığı bildirilir. Bildirilib ki, platforma bu il ABŞ-dakı elektron ticarət əməliyyatlarını 10 dəfə genişləndirərək 17,5 milyard dollara çatdırmağı hədəfləyib. Şirkət noyabr ayında keçirdiyi endirim kampaniyalarında 5 milyondan çox ABŞ müştərisi tərəfindən istifadə edildiyini açıqlayıb. TikTok Shop-un 2024-cü il hədəfləri daxili toplantılarda müzakirə edilib.
ABŞ son illərdə TikTok ilə bağlı narahatlığını ifadə edib. 2023-cü ilin mart ayında sosial media platformasının aldadıcı üsullardan istifadə etdiyini əsas gətirərək məhkəməyə müraciət edib. Ağ Ev federal qurumlara Çin mərkəzli TikTok tətbiqini cihazlardan silməyi tapşırdı. Cənubi Dakota ştatı hökumət işçilərinə rəsmi qurumlara məxsus cihazlardan TikTok-a daxil olmağı qadağan edib. TikTok-un baş direktoru Shou Zi Chew Konqresdə Çin hökumətinin agenti olduğu ittihamı ilə ifadə verib. ABŞ Çin və Çin şirkətlərinə bir çox ticarət və texnologiya qadağaları qoyub.