Bununla şirkət “dolğun” bazarda payını geri qazanmağa çalışır. Hazırda xidmət JD Takeaway istifadəçilərinin kiçik bir hissəsi üçün Çinin on şəhərində əlçatandır.
Müştəri zibili çıxarmağa görə ödəniş etmir, amma şirkət bu xidməti yerinə yetirən kuryerlərə 0,5 yuan — 2025-ci il 27 iyun tarixinə Mərkəzi Bank məzənnəsinə görə 5,5 rubl — ödəyir. Ödənişi almaq üçün kuryer zibili necə utilizasiya etdiyini operatora video ilə sübut etməlidir. Rahatlıq üçün kuryerlərə əlcək və dezinfeksiyaedici vasitələr təqdim olunur.
Şirkətin sözlərinə görə, bu xidmət əsasən lifti olmayan çoxmərtəbəli binalarda yaşayanlara və hərəkət məhdudiyyətli müştərilərə hesablanıb. Yerli media isə yazır ki, JD Meituan və Alibaba-ya məxsus Ele.me şirkətlərinin 92%-lik bazar payına malik olduğu bu seqmentdə pay uğrunda mübarizə aparır.
Meituan və Ele.me bazarı zəbt etməyi, o cümlədən, Covid-19 pandemiyasından sonra çinlilərin qənaət etmək istəyindən istifadə edərək bacarıblar: məsələn, qonşuluqdakı müştərilərlə qrup şəklində sifariş vermək imkanı yaradıb və bununla endirim təklif ediblər.
JD isə müştəri və tərəfdaşları başqa cür cəlb etməyə çalışır: orta və premium səviyyəli təkliflərə fokuslanır, Starbucks kimi brendlərlə əməkdaşlıq edir və müəssisələrdən bazarda orta hesabla 15–20% olan komissiya əvəzinə yalnız 8% komissiya tutur.