Çin şirkəti JD.com yemək çatdırılmasında pulsuz zibil çıxarma xidməti test etməyə başlayıb

Bununla şirkət “dolğun” bazarda payını geri qazanmağa çalışır. Hazırda xidmət JD Takeaway istifadəçilərinin kiçik bir hissəsi üçün Çinin on şəhərində əlçatandır.

Müştəri zibili çıxarmağa görə ödəniş etmir, amma şirkət bu xidməti yerinə yetirən kuryerlərə 0,5 yuan — 2025-ci il 27 iyun tarixinə Mərkəzi Bank məzənnəsinə görə 5,5 rubl — ödəyir. Ödənişi almaq üçün kuryer zibili necə utilizasiya etdiyini operatora video ilə sübut etməlidir. Rahatlıq üçün kuryerlərə əlcək və dezinfeksiyaedici vasitələr təqdim olunur.

Şirkətin sözlərinə görə, bu xidmət əsasən lifti olmayan çoxmərtəbəli binalarda yaşayanlara və hərəkət məhdudiyyətli müştərilərə hesablanıb. Yerli media isə yazır ki, JD MeituanAlibaba-ya məxsus Ele.me şirkətlərinin 92%-lik bazar payına malik olduğu bu seqmentdə pay uğrunda mübarizə aparır.

MeituanEle.me bazarı zəbt etməyi, o cümlədən, Covid-19 pandemiyasından sonra çinlilərin qənaət etmək istəyindən istifadə edərək bacarıblar: məsələn, qonşuluqdakı müştərilərlə qrup şəklində sifariş vermək imkanı yaradıb və bununla endirim təklif ediblər.

JD isə müştəri və tərəfdaşları başqa cür cəlb etməyə çalışır: orta və premium səviyyəli təkliflərə fokuslanır, Starbucks kimi brendlərlə əməkdaşlıq edir və müəssisələrdən bazarda orta hesabla 15–20% olan komissiya əvəzinə yalnız 8% komissiya tutur.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Google-dan süni intellekt dəstəkli geyim sınağı tətbiqi: Doppl

Google-un yeni tətbiqi Doppl, istifadəçilərə geyimləri rəqəmsal olaraq üzərlərində...

Çin marketplace-i Poizon qlobal ekspansiya çərçivəsində Rusiya bazarına daxil olduğunu təsdiqləyib.

Birbaşa təchizatların Rusiyaya başlanması barədə məlumatı nəşrin mənbələri 19...

Apple, X və Airbnb stabilkoinlərin inteqrasiyasını maliyyə tərəfdaşları ilə müzakirə edir – Fortune

Fortune verdiyi məlumata görə, bu texnologiya nəhəngləri “tranzaksiya xərclərini...
spot_img