Upselling texnikası fiziki mağazalardakı satış nümayəndələri tərəfindən tez-tez istifadə olunur. Bəs, bu satış taktikasını e-ticarətdə tətbiq etmək mümkündürmü? Bəli, bu taktikadan faydalana bilərsiniz. Bu yazıda satışla bağlı taktikaları sizinlə paylaşacağıq.
Upselling nədir?
Əvvəlcə upselling satışın nə olduğunu izah edək. Deyə bilərik ki, Upselling istehlakçını almağı planlaşdırdığı və ya daha çox pul xərcləyəcəyi bir məhsulun daha yüksək modelini almağa inandırmaqdır. Upselling-in ən məşhur nümunələri fast food şəbəkələridir. Yemək menyusu sifariş edərkən “1 manat fərqlə daha böyük ölçü istəyirsinizmi?” Sual yuxarı satışa bir nümunədir.
Bu satış texnikası Amazon da daxil olmaqla bir çox böyük e-ticarət saytları tərəfindən istifadə olunur.
Elektron ticarətdə istifadə edə biləcəyiniz satış taktikaları
Qiymət aralığını yaxşı müəyyənləşdirin
Satış zamanı istehlakçının aldığı məhsuldan daha yüksək qiymətə malik məhsulu tövsiyə etməlisiniz; Lakin bu qiymət digər məhsulun qiymətindən çox yüksək olmamalıdır. Əks halda, istehlakçı qiymət aralığından yuxarı olan məhsulu almaz.
Qiymət diapazonları Upselling-də çox vacibdir və hər bir məhsuldan asılı olaraq dəyişə bilər. Burada yenə də 20 faiz qaydasını tətbiq edə bilərsiniz. Bu qaydaya görə, istehlakçılara tövsiyə etdiyiniz məhsulun qiyməti maksimum 20 faiz baha olmalıdır. Məsələn, 100 manat dəyərində məhsul axtaran ziyarətçiyə yuxarı sataraq tövsiyə etdiyiniz məhsul maksimum 120 manat olmalıdır. 20 manat dəyişməsi nəzərə çarpmayacaq.
Upselling ilə gəlirinizi artırmağın çox sadə bir nümunəsindən keçsək, deyək ki, ayda 1000 ədəd satırsınız və hər bir məhsul üçün 1manat artırdığınızı fərz etsək, ayda 1000 manat, ildə isə 12.000 manat əlavə gəlir əldə edəcəksiniz.
Buna görə də, yuxarı satışdan faydalanarkən, çox böyük qiymət aralıqları yerinə kiçik fərqlər yaratsanız, bu, gəlirlərinizə böyük töhfə verəcəkdir.
Satış zamanı yalnız müvafiq məhsulları vurğulayın
Çapraz satışda olduğu kimi, yuxarı satışda da müvafiq məhsul tövsiyələri vermək çox vacibdir. İstehlakçının maraqlandığı məhsul və markalara əsasən təkliflər verməlisiniz. Fərqli bir markadan daha yaxşı məhsulunuz olsa belə, istehlakçı birbaşa bir marka ilə maraqlana bilər. Bunu nəzərə almaq lazımdır.
Məhsula dair tövsiyələr verərkən, istehlakçının satın alma qərarına təsir etmək üçün ən çox alınan, ən reytinqli və ən uyğun məhsulu tövsiyə etməlisiniz. Hər kəsin aldığı və ya istifadəçilərdən ən çox xal aldığı məhsullar hər kəsin bəyəndiyi və istifadə etməkdən məmnun olduğu məhsullar kimi diqqəti cəlb edir. Bu səbəblə istehlakçı bu məhsullara əsaslanaraq satın alma qərarını dəyişə bilər və siz təkrar emalınızı artıra bilərsiniz.
Əlavə “X manat” ödəsəniz pulsuz çatdırılmadan yararlanın
İstehlakçılar onlayn alış-veriş üçün göndərmə haqqını ödəmək istəmirlər. Buna görə pulsuz göndərmə təklif etmək onları daha çox xərcləyə bilər. Ödəniş səhifəsində əməliyyatı tamamlamamışdan əvvəl istehlakçıya əlavə “X manat” alan zaman pulsuz çatdırılmadan yararlana biləcəklərini bildirə bilərsiniz.
Məsələn, istehlakçı 80 manatlıq alış-veriş etdi və siz 100 manat və yuxarı alışlar üçün pulsuz çatdırılma təklif edirsiniz. Bu halda ödəniş səhifəsində istehlakçıya daha 20 manatlıq alış-veriş etdikdə pulsuz çatdırılmadan faydalanacaqlarını deyə bilərsiniz. İstehlakçı göndərmə xərclərini ödəmək əvəzinə ona faydalı olacaq məhsulu seçə bilər. Bu birbaşa satışlarınızı artırır.
Müəyyən bir məbləğdən çox hədiyyə kuponu təklif etmək
Ödəniş səhifəsində istehlakçılara müəyyən məbləğdə alış-veriş etdikdə əlavə hədiyyə kuponu alacaqlarını söyləmək də satış sayıla bilər. 100 manatlıq alış-verişə müəyyən məzənnə ilə hədiyyə kuponu təklif etmək həmin insanları daha çox alış-verişə sövq edə bilər. Pulsuz göndərmə ilə yanaşı, hədiyyə kuponlarının verilməsi də istehlakçıları daha çox alış-verişə təşviq edir.