Umico Artıq BirMarket Oldu

Azərbaycanda tanınmış loyallıq proqramı və marketplace platforması olan Umico, rəsmi olaraq fəaliyyətini BirMarket adı altında davam etdirəcəyini elan edib. Brendin yenilənməsi şirkətin rəqəmsal ticarət sahəsində daha geniş miqyasda böyümə hədəflərini və istifadəçi təcrübəsini gücləndirmə planlarını əks etdirir.

Şirkətdən verilən məlumata görə, rebrendinq prosesi təkcə ad dəyişikliyi ilə məhdudlaşmır — BirMarket daha sürətli və rahat sifariş, geniş məhsul çeşidi, təkmilləşdirilmiş cashback mexanizmi və yeni partner şəbəkəsi ilə seçiləcək. Əsas məqsəd istifadəçilərə “bir yerdən, daha çox imkan” konsepsiyasını təqdim etməkdir.

Ekspertlər bildirirlər ki, bu addım yerli e-ticarət bazarında rəqabəti daha da gücləndirəcək və xüsusilə qida, elektronika və FMCG seqmentlərində online sifarişlərin həcmini artıracaq.

Hazırda yeni BirMarket brendi artıq mobil tətbiq və veb platformada istifadəyə verilib. Mövcud Umico istifadəçilərinin balansları, bonusları və keçmiş alış tarixçələri avtomatik olaraq yeni sistemə inteqrasiya olunub.

Şirkət yaxın aylarda daha çox partnyor mağaza və sürətli logistika xidməti ilə xidmət əhatəsini genişləndirməyi planlaşdırır.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Pərakəndə sektorun səssiz böhranı: POS terminal komissiyaları, vergi təzyiqi və yüksələn icarə qiymətləri

“Ticarət Şəbəkələrinin İnkişafı” ictimai birliyinin təhlili: İqtisadi sabitlik və pərakəndə...

Shein qalmaqalı: uşaq görkəmli seks kuklaları satışdan çıxarıldı

Çin mənşəli Shein şirkəti, Fransada uşaq görkəmli seks kuklaları...

Shopify-də Sİ axtarışı ilə edilən sifarişlərin sayı 11 dəfə artıb

Şirkətin gəliri 2025-ci ilin üçüncü rübündə 32% artıb. Süni intellekt...
spot_img