Türkiyədə E-ticarət üçün stopaj vergisi 1% olaraq təyin edildi

Rəsmi Qəzetdə yayımlanan qərara əsasən, e-ticarət çərçivəsində həyata keçirilən mal satışı və xidmət göstərilməsində edilən ödənişlərdə stopaj nisbəti 1% olaraq müəyyən edilib.

7524 saylı Qanunla edilən dəyişikliklərə əsasən, vasitəçi xidmət təminatçıları və elektron ticarət vasitəçi xidmət təminatçılarına, Elektron Ticarətin Tənzimlənməsi Haqqında Qanun çərçivəsində həyata keçirdikləri fəaliyyətlər üçün xidmət təminatçılarına və elektron ticarət xidmət təminatçılarına ödədikləri məbləğlər üzərindən stopaj tətbiq etmək öhdəliyi gətirilib.

Qərarda aşağıdakı ifadələrə yer verilib:
“193 saylı Gəlir Vergisi Qanununun 94-cü maddəsində yer alan stopaj nisbətlərinə dair 12/1/2009 tarixli və 2009/14592 saylı Nazirlər Kabineti Qərarının əlavəsi olan Qərar və 5520 saylı Korporativ Vergi Qanununun 15-ci maddəsində yer alan vergi kəsintisi nisbətlərinə dair 12/1/2009 tarixli və 2009/14594 saylı Nazirlər Kabineti Qərarının əlavəsi olan Qərar ilə həmin Qanunun 30-cu maddəsində yer alan vergi kəsintisi nisbətlərinə dair 12/1/2009 tarixli və 2009/14593 saylı Nazirlər Kabineti Qərarının əlavəsi olan Qərarda dəyişiklik edilməsi ilə bağlı əlavənin qüvvəyə minməsinə, 193 saylı Qanunun 94-cü maddəsi ilə 5520 saylı Qanunun 15-ci və 30-cu maddələri əsasında qərar verilmişdir.”

Bildirilən məlumata görə, xidmət təminatçıları e-ticarət fəaliyyəti ilə məşğul olan fiziki və ya hüquqi şəxslərdən, o cümlədən, öz platformalarında və ya bir e-ticarət bazar yerində mal və ya xidmət satan şəxslərə edilən ödənişlərdə, həmin mal və xidmətlər üzrə stopaj tətbiq edəcək.

Bu qərar, 1 yanvar 2025-ci ildən etibarən qüvvəyə minəcək. Bu tarixdən başlayaraq 1% nisbətində stopaj tətbiq ediləcək.

Bundan əlavə, stopaj üsulu ilə il ərzində toplanan və ödənilən vergilər, kəsintiyə məruz qalan vergi ödəyicilərinin gəlir və ya korporativ vergi bəyannamələrində hesablanan vergidən çıxılacaq.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Mobil tətbiqlər reklam daşıyıcısı hesab olunacaq

Reklam daşıyıcılarının əhatə dairəsi genişlənir. Bu, Milli Məclisin Aqrar siyasət...

Reklama dair ümumi tələblər dəyişir

Bu, Milli Məclisin Aqrar siyasət komitəsində müzakirə edilən “Reklam...

Apple dəvət yaratmaq və tədbirləri təşkil etmək üçün yeni “Invites” tətbiqini təqdim edib

Apple, tədbirlər üçün rəqəmsal dəvətlərin yaradılmasını və təşkilini asanlaşdıran...
spot_img