Ticarət Nazirliyi “İnfluencer Sertifikat Proqramı”nda iştirak etməyənlərin influencer ola bilməyəcəyini açıqlayıb.
Ticarət Nazirliyi 2024-2028-ci illər üçün Strateji Planı hazırlayıb. Plan çərçivəsində istehlakçıların müdafiəsi istiqamətində görülən işlər çərçivəsində “İnfluencer Sertifikat Proqramı” layihəsinə start veriləcək.
Aldadıcı və yanlış təcrübələrə, xüsusilə rəqəmsal mediada reklamlara qarşı iş aparılacaq. Onlayn alış-veriş seçimlərinə əhəmiyyətli dərəcədə təsir edənlər də yoxlamaya məruz qalacaqlar.
SERTİFİKAT ALMAYANLAR İNFLUENCE OLMAYACAQLAR
“İnfluencer Sertifikat Proqramı Layihəsi” Reklamın Özünütənzimləmə Şurası və Reklam Şurası ilə əməkdaşlıq çərçivəsində həyata keçiriləcək.
Yeni araşdırma ilə nazirlik reklamçılara sertifikatlı fəaliyyət göstərənlərin məsuliyyətlə hərəkət etdiyinə dair zəmanət verəcək. E-ticarətdə tətbiq olunan “Güvən möhürü” modelində olduğu kimi vətəndaşların e-ticarət platformalarına etibar möhürü ilə etibar edə bildiyi bildirildiyi kimi, burada sertifikatlı təsir edənlərə etibar edilə biləcəyi ilə bağlı təsəvvür daha da gücləndiriləcək.
İstehlakçı arbitraj komitələri 81 əyalət mərkəzində yerləşəcək şəkildə yenidən qurulacaq, onların institusional və kadr potensialı təkmilləşdiriləcək.