ShopiVerse-in CEO-su Orxan İsayev, Çin mənşəli B2C elektron ticarət platforması TEMU haqqında vacib bir analiz qələmə alıb. TEMU-nun böyük oyunçular arasında yer almasının səbəblərini və platformanın gələcəyini təhlil edən analiz, elektron ticarət ekosistemindəki dəyişikliyi də ortaya qoyur.
ShopiVerse CEO-su Orxan İsayevin TEMU ilə bağlı analizi belədir:
Onlayn alış-veriş bazarı hər gün böyüyür və böyük oyunçular arasındakı rəqabət qızışır. Amazon və AliExpress kimi nəhənglər belə artıq mövqelərini qorumaqda çətinlik çəkirlər. Çin mənşəli bazar yeri TEMU isə, innovativ yanaşmaları və bənzərsiz müştəri təcrübəsi ilə bu rəqabətin mərkəzində parlayır. Mən inanıram ki, TEMU 3-5 il ərzində bazar lideri olacaq. Bu məqalədə TEMU-nun bu iddialı hədəfə çatmaq üçün necə fərqləndiyini və niyə uğur qazanacağını araşdıracağam.
TEMU-nun Müştəri Təcrübəsi və Fərdiləşdirilmiş Xidmətləri
TEMU-nun müştəri təcrübəsini və istehlakçı vərdişlərini dərindən araşdırdığını və fərdiləşdirilmiş alış-veriş təcrübəsi təklif etdiyini müşahidə edirəm. Sifarişdən əvvəl, sifariş zamanı və sonrakı mərhələlərdə təqdim etdiyi xidmətlər vasitəsilə müştəri məmnuniyyətini maksimuma çatdırmağı hədəfləyir. İstifadəçi dostu vebsayt və mobil tətbiqi, canlı rənglər, dinamik animasiyalar və pop-up-larla istehlakçıları alış-veriş etməyə təşviq edir. Pulsuz çatdırılma, sürətli təslim, pul geri zəmanəti və əlavə mükafatlar kimi üstünlüklər, TEMU-nun müştəriyə yönəlmiş yanaşmasının bir hissəsidir. Bu, onu rəqiblərindən bir neçə addım qabağa çıxarır.
Amazon və AliExpress-dən Fərqlənən TEMU
Amazon-un Prime modeli və AliExpress-in müxtəlif çatdırılma seçimləri istehlakçılar üçün cəlbedici ola bilər. Amazon və AliExpress kimi platformalarda adətən iki növ yanaşma tətbiq olunur. Ya məhsulun qiymətini aşağı saxlayıb çatdırılma xərclərini əlavə edirlər, ya da çatdırılma xərcini məhsulun qiymətinə daxil edirlər. Lakin, TEMU-nun həm pulsuz çatdırılma, həm də aşağı qiymət strategiyası onu rəqiblərindən açıq şəkildə ayırır. Bəs bunu necə edir?
TEMU, səbətdə minimum məbləğ təyin edərək, ortalama səbət dəyərini artırır və toplu alış-verişlərlə xərclərə qənaət edir. Məncə, bu ticarət modeli TEMU-ya həm səbətdəki məhsul sayını artıraraq satış sürətini artırmağa, həm də məhsul alarkən konsolidə edilmiş qiymətlər əldə etməklə xərcləri azaltmağa imkan verir. TEMU, bu strategiyası ilə Amazon və AliExpress-ə meydan oxuyur və onları geridə qoymağa hazırlaşır.
İstehlakçılara Yönəlmiş İnnovativ Kampaniyalar
TEMU-nun istehlakçılara təqdim etdiyi kampaniyalar və endirimlər də diqqəti cəlb edir. Səbətinizdəki məhsullara 50% endirim və əlavə olaraq pulsuz məhsul təklifləri, çevrilmə dərəcələrini artırmağa yönəlmiş strategiyalardır. Bu kampaniyalar zamanı istehlakçılar endirim kuponlarını əl ilə tətbiq etməyə ehtiyac duymadan, bir toxunuşla endirimlərdən yararlana bilirlər. Beləliklə, alış-veriş təcrübəsi daha sürətli və maneəsiz hala gəlir. TEMU, müştərilərinə təqdim etdiyi bu bənzərsiz imkanlar ilə rəqiblərini böyük fərqlə qabaqlayır.
TEMU-nun Uğura Çatma Potensialı
TEMU-nun uğurunu təyin edəcək amillər arasında, məhsulun təslim sürəti və keyfiyyəti ön planda olduğunu düşünürəm. Regional anbarlar açaraq təslim vaxtlarını qısalda bilər və asan geri qaytarma prosesi ilə müştəri məmnuniyyətini artıra bilər. Bundan əlavə, məhsul keyfiyyətinə yönəlmiş ciddi yoxlamalar və müştəri rəylərini nəzərə alaraq, mənfi təcrübələrə səbəb olan məhsulları satışdan çıxarma kimi tədbirlər görülməlidir. Bu tədbirlər, TEMU-nun bazar liderliyini təmin edəcəkdir.
İstehlakçı Davranışları və Qiymət Algısı
İstehlakçıların, məhsulların siyahı qiymətlərindən daha çox endirimli qiymətlərinə diqqət yetirdiklərini müşahidə edirəm. TEMU, bu psixoloji meyli uğurla istifadə edərək, endirimlər təqdim edir. Məsələn, bir məhsulu 50% endirimlə təqdim edərkən, əslində siyahı qiymətini artıraraq endirimli qiymətin dəyişməməsini təmin edir. Məsələn, bir qələm alacaqsınız və əvvəlki gün siyahı qiyməti $120, endirimli qiyməti $100 olsun. Ertəsi gün 50% endirim təklif edəndə siyahı qiymətini $200-ə qaldırır və endirimli qiymət yenə də $100 olaraq qalır. Ancaq istehlakçı vərdişlərinə baxdıqda insanların, xüsusən səbətdə çoxlu məhsul olduqda siyahı qiymətlərinə diqqət yetirməsi və onları xatırlaması gözlənilmir. Bu, istehlakçının gözündə böyük bir endirim kimi qəbul edilir və alış qərarını müsbət şəkildə təsir edir.
Nəticə olaraq; TEMU-nun müştəriyə yönəlmiş strategiyaları, innovativ kampaniyaları və ticarət modeli ilə 3-5 il ərzində Amazon və AliExpress-i geridə qoyaraq dünyanın ən böyük B2C platforması olma potensialına malik olduğuna inanıram. TEMU-nun uğuru, istehlakçı təcrübəsinə verdiyi önəmin və fərdiləşdirilmiş təcrübənin bir əksidir. TEMU, yeni lider olma yolunda sürətlə irəliləyir və bu dəyişikliyi və çevrilməni izləyə bilməyənlər öz taleyinə məhkum olacaqlar.
Mənbə: https://worldef.net/haberler/temu-amazon-ve-aliexpress-analiz/