Sorğuda 100 şirkətdən əməkdaşlar iştirak edib.
OpenAI-nin məlumatına görə, həftə ərzində “qazanılan” saatların miqdarı istifadə edilən kreditlərin sayına birbaşa nisbətdir.

Mənbə: OpenAI
OpenAI-nin 100 şirkətdən 9 000 əməkdaş arasında keçirdiyi sorğu göstərib ki, ChatGPT Enterprise abunəçilərə orta hesabla gündə 40–60 dəqiqə vaxt qənaəti təmin edir. Sorğuda iştirak edənlərin dörddə üçü məhsuldarlığın artdığını bildirib.
Ən yaxşı nəticələri data mütəxəssisləri, kommunikasiya üzrə əməkdaşlar və mühəndislər qeyd edib. OpenAI vurğulayır ki, ən “aktiv” istifadəçilər — yəni ən son “məntiqi düşünən” modelləri seçən və alətləri kombinə edənlər — həftədə 10 saatdan çox vaxt qazana bilirlər.
Bununla belə, Bloomberg xatırladır ki, araşdırmalar işçilərin çat-botlardan bəzən “haltyora” üçün istifadə etdiyini göstərir — yəni “yaxşı iş kimi görünən, amma faktiki tapşırığın yerinə yetirilməsinə töhfə verməyən” kontent yaratmaq üçün. Bu nəticə 2025-ci ilin sentyabrında Harvard və Stanford universitetlərinin tədqiqatçıları tərəfindən müəyyən edilib.
Hesabata əsasən, 2024-cü ilin noyabrından bəri korporativ müştərilərin ChatGPT sorğularının həcmi səkkiz dəfə artıb. OpenAI-nin xidmətlərindən artıq 1 milyon şirkət və həftəlik 800 milyon adi istifadəçi yararlanır.
Bu hesabat TechCrunch-ın yazdığına görə, OpenAI rəhbəri Sam Altmanın Gemini 3 Pro-nun buraxılışından sonra şirkətdə “Qırmızı Kod” elan etməsi fonunda yayımlanıb.



