“Instagram” bir ayda Azərbaycandakı bazar payının 1/3-ni itirib

Bu ilin avqust ayında Azərbaycanın sosial media bazarının bütün platformalarında (kompüter, mobil cihazlar və planşetlərdə) “Instagram”ın payı 25,49 % təşkil edib.

“Report”un “Statcounter” agentliyinin avqust hesabatına istinadən verdiyi məlumata görə, bu, iyul ayına nisbətən 12,67 faiz bəndi, bir il əvvəlki göstərici ilə müqayisədə 7 faiz bəndi azdır. Nəticədə sosial şəbəkə əvvəlki aya nisbətən avqustda bazar payının 33 %-ni itirib.

İkinci pillədə qərarlaşan “Facebook”un bazar payı ay ərzində 21 faiz bəndi, il ərzində isə 19,06 faiz bəndi artaraq 43,8 % təşkil edib.

Növbəti yerdəki “Pinterest”in bazar payı iyula nisbətən 2,41 faiz bəndi, 2023-cü ilin avqust ayı ilə müqayisədə 4,3 faiz bəndi azalaraq 12,43 % enib.

Dördüncü pillədəki “YouTube”un bazar payı ay ərzində 3,1 faiz bəndi, illik isə 3,83 faiz bəndi azalaraq 8,07 %-ə düşüb.

İlk beşliyi 5,9 %-lik bazar payı ilə “X” qapayır. Sosial şəbəkənin bazar payı iyul ayına nisbətən 1,6 faiz bəndi, bir il əvvəlki göstərici ilə müqayisədə 4,46 faiz bəndi artıb.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Fintech Startaplarının Elektron Ticarət Ekosisteminin İnkişafında Rolu

Son illərdə elektron ticarət (e-ticarət) sektorunun sürətlə böyüməsi və...

Birbank Biznes, gömrük bəyannaməsi əməliyyatları üçün yeni həllər təklif edir.

Xarici köçürmə əməliyyatlarının optimallaşdırılması istiqamətində Birbank Biznes mühüm yeniliklər...

Yenilənmiş “mygov” rəqəmsal hökumət platforması artıq vətəndaşların istifadəsindədir

Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyinin tabeliyində olan İnnovasiya və...

“AzPost Mobile” tətbiqi istifadəyə verilib

Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyinin tabeliyindəki "Azərpoçt" MMC maliyyə...

İlya Sutskever-in Safe Superintelligence təşəbbüsü 1 milyard dollar sərmayə cəlb edib

OpenAI-dan ayrılan Ilya Sutskever-in öz süni intellekt şirkətini qurduğunu...
spot_img