Google Shopping-ə süni intellekt ilə gücləndirmə əlavə edilir

Google, alışveriş təcrübəsini daha da inkişaf etdirmək məqsədi ilə alışveriş bölməsini süni intellektlə gücləndirir. 2023-cü ildə Axtarışa gətirdiyi istehsal süni intellekti texnologiyasını bu dəfə alışveriş bölməsinə inteqrasiya edən Google, istifadəçilərə tam olaraq axtardıqları məhsula yönəlik süni intellekt dəstəkli təkliflər təqdim edəcək. Şirkət, bu yeni xüsusiyyətləri ABŞ-da mobil və masaüstü istifadəçilərinə tədricən təqdim etməyə başlayıb.

Yeni xüsusiyyətlər arasında, bir məhsul axtarıldığında səhifənin üst hissəsində görünən süni intellekt xülasələri diqqət çəkir. Məsələn; “Seattle üçün kişi qışlık palto” axtarışı etdiyinizdə, Google sizə bu bölgənin iqliminə uyğun palto seçimində nəzərə almanız lazım olan nöqtələri əhatə edən bir xülasə təqdim edir. Bu xülasələr, temperaturun nadir hallarda donma nöqtəsinin altına düşdüyü üçün suya davamlılıq və ya izolyasiya kimi meyarları nəzərə almanızı tövsiyə edir.

Süni intellekt həmçinin sizə fərdiləşdirilmiş məhsul təklifləri də sunur. Təklif olunan hər məhsul, sizin üçün niyə uyğun ola biləcəyinə dair qısa bir izahatla birlikdə göstərilir. Məsələn; Google bir palto təklif edərkən, “geri dönüşdürülmüş naylon bir qabığa malik və sizi sıfır altı temperaturlarda belə isti saxlaya bilər” kimi məlumatlara yer verir.

Bunların yanında, Google yeni sürüşməli bir alışveriş axınına da sahib olacaq. Bu axın, sizin alışveriş tərcihləriniz və izlədiyiniz YouTube videoları kimi məzmunlara əsaslanaraq fərdiləşdiriləcək. Məsələn; Chelsea botları axtardığınızda, müxtəlif markalardan məşhur botları və bu botların dəyərləndirmələrini əhatə edən YouTube Shorts videolarını görə bilərsiniz. Ardından, yürüyüş paltoları, mətbəx alətləri və ya həftəsonu çantaları kimi məhsul təklifləri ilə qarşılaşacaqsınız.

Bu təkliflərin dizaynı, TikTok’un məzmun axınına bənzəyir və istifadəçilərin marağını çəkəcək məhsulları davamlı olaraq ön plana çıxarmağı hədəfləyir. Google, TikTok’un sürətlə böyüyən TikTok Shop platforması ilə rəqabət edə bilmək üçün alışveriş təcrübəsini bu şəkildə gücləndirməyi niyyətlənir.

Google, alışveriş bölməsindəki bu dəyişiklikləri, 45 milyard məhsul siyahısını süni intellekt ilə birləşdirərək həyata keçirir. Yeni xüsusiyyətlərin ilk mərhələdə ABŞ-dakı istifadəçilərə gələn həftələrdə təqdim edilməsi gözlənilir.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Papara-ya qanunsuz mərc əməliyyatı: 8 şirkət və çoxsaylı əmlaka həbs qoyuldu

İstanbul Cumhuriyyət Baş Prokurorluğu tərəfindən aparılan qanunsuz mərc araşdırması...

Şanxay yaxın üç ildə 50 min strimeri onlayn ticarətin inkişafı üçün təlimləndirəcək

Çində internet istifadəçilərinin 75%-i canlı yayım izləyir. Strimlər ölkədəki...

2025-ci ildə Türkiyədə Ən Populyar 9 Onlayn Ticarət Platforması

Türkiyənin elektron ticarət bazarı texnoloji inkişaflar və gənc, texnologiyaya...

Alibaba Group 100 Özbək şirkəti üçün ixrac akselerasiya proqramına start verib

Daşkənd, Özbəkistan (UzDaily.com) — Çin Xançjou şəhərində Özbəkistan Respublikasının...

Umico kredit xəttinin istifadəçiləri üçün xüsusi kampaniya: komissiyasız alış-veriş imkanı

Umico, müştərilərinin alış-veriş təcrübəsini daha sərfəli və rahat etmək...
spot_img