BNPL və süni intellekt alətləri e-ticarətdə daha geniş tətbiq olunur

AdobeSalesforce şirkətlərinin açıqladığı son məlumatlara görə, “sonra al – indi ödə” (BNPL) ödəniş modelləri və süni intellekt (AI) əsaslı alətlər onlayn ticarətdə getdikcə daha geniş istifadə olunur.

Hesabatlarda qeyd edilir ki, bu texnologiyalar istehlakçıların alış davranışına birbaşa təsir göstərir və xüsusilə bayram və hədiyyə alış-verişi dövrlərində özünü daha qabarıq şəkildə büruzə verir. BNPL həlləri müştərilərə ödənişləri hissə-hissə həyata keçirmək imkanı yaratmaqla alış qərarlarını sürətləndirir.

Eyni zamanda süni intellekt alətləri fərdiləşdirilmiş məhsul tövsiyələri, ağıllı axtarış sistemləri, tələbatın proqnozlaşdırılması və müştəri xidmətlərinin avtomatlaşdırılması vasitəsilə e-ticarət platformalarında satış effektivliyini artırır.

Ekspertlərin fikrincə, BNPL və AI texnologiyalarının geniş yayılması e-ticarət sektorunda rəqabət mühitini gücləndirir və həm satıcılar, həm də istehlakçılar üçün daha çevik və rahat alış təcrübəsi formalaşdırır.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

PayPal ABŞ-da bank lisenziyası almaq üçün müraciət edib

Bank Yuta ştatında qeydiyyata alınacaq. PayPal ödəniş xidməti ABŞ-da sənaye...

Rəqəmsal Logistika Platformasının “Ticarət bələdçisi” modulu istifadəyə hazırdır

Azərbaycanda Rəqəmsal Logistika Platformasının "Ticarət bələdçisi" modulu istifadəyə hazırdır. Bunu...

Tether “Yuventus” futbol klubunun nəzarət paketini almağı təklif edib

Bundan sonra klubun səhmləri 15,4 % bahalaşıb. TThe Wall Street...

Kaspi Hepsiburada-da 4,17 milyard TL məbləğində əlavə kapital artımını tamamlayıb

Kaspi, Hepsiburada şirkətində 4,17 milyard TL məbləğində kapital artımını...

Azərbaycanda daha 18 KOB subyekti “Startap” şəhadətnaməsi alıb

Azərbaycanda daha 18 KOB subyektinə "Startap" şəhadətnaməsi verilib. Bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyinin tabeliyindəki...
spot_img