Azərbaycan Eticarət Birliyi quruldu

13 Fevral 2014-cü il tarixində Azərbaycan E-ticarət ekosisteminin öndə gedən bir qrup Şirkət nümayəndələrinin iştirakı ilə ilk toplantı keçirilib. Bu görüşdə AEB təsisçisi Orxan Əhmədov toplaşanlara Azərbaycan Eticarət Birliyi haqqında məlumat vermiş və planlaşdırılan işlər haqqında ətraflı məlumat vermişdir. Bildirilir ki, AEB-nin əsas məqsədi Azərbaycan elektron ticarətinin inkişafı yönünüdə işlər görmək və bunun üçün maraqlı bütün tərəfləri cəlb etməkdir. Birlik ekosistem oyunçularını bir araya gətirmək, mütəmadi görüşlər və mitaplar keçirtmək, eticarət təlimləri hazırlamaq, konsultasiya və məsləhətlər vermək, sosial fəaliyyətlər təşkil etmək, üzvlər arası imtiyaz sisteminin qurulması, yerli və xarici dövlət və özəl qurumlarla əlaqəli işləmək, bu yöndə bütün növ fəaliyyətləri həyata keçirtmək niyyətindədir.

AEB artıq Türkiyənin Worldef və Gürcüstanın Elektron Ticarət Assosiasiyası ilə əməkdaşlıqlar etməyə başlayıb və ortaq fəaliyyətlərin aparılması üçün digər yerli və xarici qurumlar ilə də əməkdaşlıq əlaqələri qurmağa başlayıb.

Azərbaycan Eticarət Birliyinə 2 növ üzvlük nəzərdə tutulub və istənilən şəxs birliyin saytına daxil olaraq üzv olaraq qeydiyyatdan keçə bilər:

Sadə Üzvlük – paketi Eticarət ilə maraqlanan hər kəs üçün nəzərdə tutulub. Yəni, istənilən şəxs eticarət biliklərini artırmaq, əlaqələr qurmaq və bu sahədə inkişaf etmək istəyirsə, müraciət edərək birliyin üzvü ola bilər. Sadə üzvlük paketi şəxslər üçün nəzərdə tutulub və şirkət olaraq bu paketi əldə etmək mümkün deyil. 

Tam Üzvlük – eticarət və eticarət ekosistemində fəaliyyət göstərən bütün hüquqi və fiziki şəxslər üçün nəzərdə tutulub. Aylıq görüşlərin keçirilməsi, xarici tədbirlərdə endirimli iştirak paketləri, təlim və konsultasiyalar, xəbər və sosial media dəstəyi, tədbirlərdə loqo, rollapın yerləşdirilməsi. Bu paket eticarət sahəsində rəsmi fəaliyyət göstərən şəxslər üçün nəzərdə tutulsa da, üzvlüyün verdiyi imkanlardan yararlanmaq istəyən hər kəs bu paketi seçə bilər.

Üzvlükdən başqa AEB partnyorluq etmək istəyən şirkət və qurumları da əməkdaşlığa dəvət edir.

Partnyorluq – üzvlük paketi deyil və AEB-nin fəaliyyətində yaxından iştirak etmək, ona dəstək olmaq istəyən şirkət və qurumlarla əməkdaşlıq formatıdır. Partnyorluq çərçivəsində birliyin bir sıra fəaliyyətləri dəstəklənir. Partnyorluq çərçivəsində yerli şirkət və dövlət qurumları, eyni zamanda xarici şirkətlər ilə əməkdaşlıq nəzərdə tutulub.

Azərbaycan Eticarət Birliyinə; Eticarət, Fintech, Proqram təminatı, Logistika, Loyallıq sistemləri və bu sahənin inkişafında maraqlı olan bütün tərəflər qoşula bilər. Birliyin il görüşündə Portmanat, United Payment Azərbaycan, Cib Business, Epoint, Kargomat, Odero, Hepard, KenxelBonpara şirkətlərinin nümayəndələri iştirak edib. Təqdimatdan sonra, iştirakçılar arasında təkliflər mövzusunda müzakirələr aparlıb və növbəti görüş üçün plan hazırlanıb. Beləliklə bu tarixdə Azərbaycan Eticarət Birliyinin təməli qoyulmuş oldu…

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Mərkəzi Bank “KorpON” şirkətini “PAŞA Bank” ödəniş agenti kimi təsdiqlədi

Azərbaycan Mərkəzi Bankı “KorpON” MMC-ni “PAŞA Bank” ASC-nin rəsmi...

“Trendyol Azərbaycan”ın nizamnamə kapitalı 93 milyon manata qaldırıldı – kəskin artım

“Trendyol Azərbaycan” MMC-nin nizamnamə kapitalı kəskin artımla 93 milyon...

TikTok ilk dəfə Azərbaycan dilində rəqəmsal savadlılıq mövzusunda maarifləndirici layihəyə start verib.

TikTok Azərbaycanda rəqəmsal təhlükəsizlik üzrə ilk maarifləndirici layihə olan...

“Birmarket” – “Bir” rəqəmsal ekosisteminin e-ticarət platformasıdır

nlayn alış-verişdə sərhədsiz imkanlar təqdim edən, Umico artıq müştərilərinə...

Amazon-dan Çin Marketplace-lərinə Güclü Cavab: “20 Dollar və Aşağı” Ucuz Məhsullar Kateqoriyası

Amazon ABŞ-da ucuz onlayn alış-veriş üçün yeni alternativ yaradır Dünyanın...
spot_img