Avropada onlayn moda bazarının dövriyyəsi 213 milyard avro oldu.

Avropada onlayn moda, gözəllik və lüks bazarı 2023-cü ildə 213 milyard avro dövriyyə əldə edib. Bu bazarın transsərhəd e-ticarət payı 38 faiz, həcmi isə 82 milyard avro olaraq qeydə alınıb.

Cross-Border Commerce Europe-un “Top 500 Fashion, Beauty and Luxury Retail Europe” hesabatına əsasən, Avropada 2022-ci ildə onlayn moda və gözəllik bazarı 122 milyard avro dövriyyəyə çatıb. 2023-cü ildə isə bu sektor 213 milyard avro dövriyyə ilə qeyd olunub.

Onlayn moda bazarı böyüyür Tədqiqatçılar, onlayn moda, gözəllik və lüks bazarının 2024-2025-ci illərə qədər 224 milyard avroya çatacağını gözləyirlər. Bu, 5 faiz artım deməkdir. Bu bazarın güclü böyüməsi, Çinli Shein və Temu ilə yanaşı, Vinted kimi böyüyən C2C bazar yerlərinin mövcudluğu ilə dəstəklənir. Avropada transsərhəd moda, gözəllik və lüks sektorunun isə 2025-ci ilə qədər 89 milyard avro dövriyyə əldə edəcəyi gözlənilir. Bu bazarın transsərhəd payının isə 2025-ci ilə qədər təxminən 40 faizə çatması proqnozlaşdırılır.

Bazar yerləri ən böyük paya sahibdir 2023-cü ildə onlayn moda, gözəllik və lüks sahəsində ən böyük 500 pərakəndə satıcı və bazar yeri birlikdə 71 milyard avro dəyərində GMV (brüt mal həcmi) əldə edib. Bazar yerləri isə ən böyük paya (72 faiz) sahib olub və 51 milyard avro dəyərində GMV əldə edib. Eyni zamanda, C2C bazar yerləri 12 milyard avro töhfə verib. Bu isə 17 faizlik pay deməkdir. C2C bazar yerlərinin 2025-ci ilə qədər 15 milyard avroya çatacağı gözlənilir.

Avropada ümumi bazar 719 milyard avro dəyərindədir Məlumatlara görə, Avropanın ümumi moda, gözəllik və lüks bazarının dəyəri 719 milyard avrodur. Bunun ən azı 541 milyard avrosu modaya (lüks daxil) aid olub, 178 milyard avrosu isə gözəllik bazarına (lüks daxil) aiddir. Yalnız lüks bazarının dəyəri isə 84 milyard avro təşkil edir.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Mərkəzi Bank “KorpON” şirkətini “PAŞA Bank” ödəniş agenti kimi təsdiqlədi

Azərbaycan Mərkəzi Bankı “KorpON” MMC-ni “PAŞA Bank” ASC-nin rəsmi...

“Trendyol Azərbaycan”ın nizamnamə kapitalı 93 milyon manata qaldırıldı – kəskin artım

“Trendyol Azərbaycan” MMC-nin nizamnamə kapitalı kəskin artımla 93 milyon...

TikTok ilk dəfə Azərbaycan dilində rəqəmsal savadlılıq mövzusunda maarifləndirici layihəyə start verib.

TikTok Azərbaycanda rəqəmsal təhlükəsizlik üzrə ilk maarifləndirici layihə olan...

“Birmarket” – “Bir” rəqəmsal ekosisteminin e-ticarət platformasıdır

nlayn alış-verişdə sərhədsiz imkanlar təqdim edən, Umico artıq müştərilərinə...

Amazon-dan Çin Marketplace-lərinə Güclü Cavab: “20 Dollar və Aşağı” Ucuz Məhsullar Kateqoriyası

Amazon ABŞ-da ucuz onlayn alış-veriş üçün yeni alternativ yaradır Dünyanın...
spot_img