Amazon Rufus adlı Süni İntellekt alış-veriş köməkçisini təqdim edib.

Bu gün Amazon şirkəti Rufus adlı süni intellektlə işləyən alış-veriş köməkçisini öz mobil tətbiqində işə sadığını elan etdi. Rufus e-ticarət nəhənginin məhsul kataloqu, eləcə də internetdən alınan məlumatlar üzərində öyrədilib və bu məlumatlar əsasında işləyir. Şirkət yeni alətin beta versiyasını bu gündən etibarən bir qrup ABŞ müştərisinə aktiv ediləcəyini, bir neçə həftə sonra daha çox istifadəçiyə genişlənəcəyini deyir. Müştərilər Amazon mobil tətbiqində Rufus ilə söhbət edərək məhsulları tapmaq, məhsul müqayisələri aparmaq və nə almaq haqqında məsləhət ala bilərlər.

Süni intellekt chatbotunun işə salınması Amazon.com-da müştərilər üçün alış-veriş təcrübəsini yaxşılaşdırmaq məqsədi daşıyan digər süni intellektlə işləyən əlavələrdən sonra gəlir, müştərilərə uyğun paltar tapmağa kömək edən vasitələrdən tutmuş, məhsulun əsas xüsusisiyyətlərinin xülasəsi ilə məhsul rəylərini yaxşılaşdıran həllər daxil və müştəri əhval-ruhiyyəsi, eləcə də reklamçılarsatıcılara yönəlmiş digər həllər.

Öz növbəsində Rufus müştəri rəyləri, ictimai suallar, məhsullarla əlaqədar müştərilərin suallarına cavab verə bilən, alış-verişin əvvəlində istiqamət verən, seçim vaxtını azaltmağa yönəlik və ya daha spesifik suallar verməyə kömək edən, vebdən gələn məlumatlarla təlim keçmiş generativ AI həllidir.

Məsələn; Amazon, ayaqqabı almaq istəyən bir müştəriyə Rufus-a “Ayaqqabı alan zaman nələri nəzərə almalıyam?”, “Cığır və yol qaçış ayaqqabıları arasındakı fərq nədir?” və ya “Bunlar dayanıqlıdır?” kimi suallar verə biləcəyini tövsiyə edir.

Digər məhsulları araşdıran müştərilər həmçinin “Qulaqlıq alarkən nələrə diqqət etməli?” kimi suallar verə bilərlər. “Evdə avtomobilimi sökərkən nələrə diqqət etməliyəm?” “Təmiz gözəllik məhsulları nədir?” “Soyuq havalarda golf oynamaq üçün mənə nə lazımdır?” və sairə. Və ya sadəcə olaraq Rufusa etmək istədiyiniz bir şeyi söyləyə bilərsiniz, məsələn: “Mən qapalı bağ salmaq istəyirəm.”

AI də məhsulların müqayisəsi ilə kömək edə bilər və ya “Sevgililər Günü üçün yaxşı hədiyyələr hansılardır?” və ya “Beş yaşlı uşaq üçün ən yaxşı dinozavr oyuncaqları hansılardır?” kimi suallar verərsiniz. Rufus cavab verdikdən sonra müştəri daha yaxşı nəticələrə baxa bilər.

Başqa sözlə, siz OpenAI-nin ChatGPT və ya Google-un Bard kimi digər istehlakçı ilə qarşılaşan AI chatbotları ilə etdiyiniz kimi, AI köməkçisi ilə də söhbət edə bilərsiniz və sonuncuya alış-veriş imkanları da daxildir.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Türkiyədə E-ticarət üçün stopaj vergisi 1% olaraq təyin edildi

Rəsmi Qəzetdə yayımlanan qərara əsasən, e-ticarət çərçivəsində həyata keçirilən...

Epoint-da Pulqabı ödənişləri! Bütün ödənişlər bir yerdə

Epoint platformasında bizneslər üçün yeni imkanlar təqdim edilir! Epoint-a...

ABB və AZAL səyahət imkanları yaradan kobrend kartını təqdim etdi!

ABB və AZAL səyahətsevərlər üçün unikal bir məhsulu —...

Azercell süni zəka texnologiyasına əsaslanan “AI Chat Bot” xidmətini təqdim edir

Azərbaycanın lider mobil operatoru Azercell yerli telekommunikasiya bazarında daha...

“Azərpoçt” yeni veb-saytını istifadəyə verib

Bir poçt müştərisi poçt şöbəsinə yaxınlaşmadan onu maraqlandıran bir...
spot_img