Amazon ABŞ-da Just Walk Out adlı kassirsiz ödəniş texnologiyasından imtina edərək, ağıllı arabalara fokuslanacaq

Yayılan məlumata görə, texnologiya gözləntiləri doğrultmayıb və alıcıların səbətlərinə atdıqları məhsullara Hindistandan olan işçilər kameralar ilə nəzarət edirmişlər.

Bloomberg yazır ki, Amazon Just Walk Out texnologiyasından imtina edəcəyini açıqlayıb. Şirkət məlumat verib ki, sistemdən istifadə edən Cashierless Fresh mağazalarını yenidən quracaq və oxşar texnologiya ilə ABŞ-da yeni yerlər açmayacaq.

Kassirsiz texnologiya Böyük Britaniyada bəzi mağazalarında işləməyə davam edəcək, lakin nə qədər davam edəcəyi bəlli deyil.

Bunun əvəzinə Amazon diqqətini müştərinin hansı əşyalara qoyduğunu və ya çıxardığını izləyən, qəbz yaradan və mağazadan çıxarkən kartı dolduran Dash Carts adlı ağıllı arabalara yönləndirəcək. Arabalardakı texnologiya sadələşdiriləcək: bəzi “ağıllı” kameralar söndürüləcək və bundan sonra alıcılar, alacaqları malları skanerlər ilə barkodu oxutmalı olacaqlar.

Amazon 2016-cı ildə Just Walk Out texnologiyasını sınaqdan keçirməyə başlamışdı və 2018-ci ildə kassa aparatları və satış işçiləri olmayan ilk mağazasını işə salıb. Sistem daha sonra Fresh mağazalarında da tətbiq olundu. Texnologiyanın iş prinsipi belədir: alıcı Amazon proqramına daxil olmalı və girişdə QR kodu skan etməlidir, bundan sonra malı götürə bilər – mağazadan çıxan zaman pul avtomatik olaraq hesabdan silinəcək. Alış-veriş rəflərdəki sensorlar sistemi və mağazanın özündəki smart kameralar tərəfindən nəzərə alınıb.

Hələ 2023-cü ilin may ayında The Information, Hindistanda 1000-dən çox işçinin satınalmaların kameralar vasitəsilə izlənməsinə cavabdeh olduğunu bildirdi. Engadget və Gizmodo-nun məlumatına görə, onlar canlı video görüntülərə baxaraq, alıcının seçdiyi məhsulları virtual arabası ilə müqayisə edirlər. Əgər məhsul sistemə əlavə olunmayıbsa, işçilər bunu manual olaraq özləri əlavə edirdilər.

Bundan əlavə, Engadget yazır ki, texnologiyanı həyata keçirmək çox bahalı idi və müştərilər hələ də problemlərdən şikayətlənirdilər: elektron qəbzlər çox gec gəlir, bəzən onlarda malların siyahısı tamamilə səhv olurdu. Müştərilər onu da bildirirdilər ki, mağazalardakı kameralar mütəmadi olaraq biometrik məlumatları toplayır.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Azərbaycanda “Gətirdim” çatdırılma xidməti işə düşür

Azərbaycanda "Gətirdim" çatdırılma xidməti istifadəyə verilir.  "Gətirdim" xidməti supermarketlər üçün...

“Azərpoçt” ötən il 124 minə yaxın ödəniş kartı buraxıb

2024-cü ildə Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi yanında “Azərpoçt”...

Turan United Payment-in Azərbaycanda lisenziya əsasında fəaliyyət göstərən ilk rəqəmsal pul kisəsi oldu

Türkiyənin ən böyük maliyyə tətbiqlərindən biri olan Turan, Azərbaycanda,...

“Kontakt home” bank xidmətləri göstərəcək

"Kontakt App" – Gələcəyin Bank Xidməti: Rahat, Sürətli və...
spot_img