Alman hökuməti e-ticarət fəaliyyəti planı üzərində işləyir. Bu planın məqsədi Avropadakı onlayn pərakəndəçilərlə Shein və Temu kimi Asiyadan olan e-ticarət platformaları arasında bərabər rəqabət şəraiti yaratmaqdır.
Alman hökuməti Avropadakı e-ticarət satıcıları ilə Shein və Temu kimi ucuz məhsul satan platformalar arasında bərabər şərtlər təmin etməyi hədəfləyən fəaliyyət planı hazırlayır. Almaniyanın İqtisadiyyat Naziri və Baş nazir müavini Robert Habeckin rəhbərliyindəki komanda bu plan üzərində işləyir. Almaniya İqtisadiyyat Nazirliyinin sözçüsü Capital adlı iş xəbər platformasına verdiyi açıqlamada, e-ticarət fəaliyyət planının hazırlandığını təsdiq edib. Sözçü həm Avropa İttifaqı daxilindən, həm də Avropa xaricindən olan satıcıların bərabər rəftar görməli olduğunu vurğulayıb.
“Nazirlik ədalətli rəqabət şərtləri təmin etməyi gözləyir”
Habeckin sözçüsü e-ticarət planı ilə bağlı verilən suala belə cavab verib: “Hazırkı qanunvericiliyin həm AB ölkələrindən, həm də üçüncü ölkələrdən olan e-ticarət satıcılarına qarşı ardıcıl tətbiqi böyük əhəmiyyət kəsb edir. Buraya məhsul təhlükəsizliyi, ətraf mühitin qorunması və istehlakçı hüquqlarının müdafiəsi ilə bağlı qaydalar, eləcə də gömrük və vergi qanunları daxildir. Nazirlik konkret tədbirlərlə bazarın bütün iştirakçıları üçün ədalətli rəqabət şəraiti yaratmağı gözləyir.”
Shein və Temu tənqid atəşində!
Fəaliyyət planının detalları hələ açıqlanmayıb. Capital-a görə, son aylarda federal əyalətlər, Avropa Komissiyası və AB Parlamenti ilə görüşlər keçirilib. Bundan əlavə, Shein və Temu kimi Asiya mənşəli e-ticarət platformaları ilə də müzakirələr aparılıb.
Son aylarda Shein və Temu tənqid hədəfinə çevrilib. Almaniya Ticarət Birliyi (HDE) fevral ayında siyasətçiləri Çindən gələn ucuz ticarət platformalarına qarşı daha sərt tədbirlər görməyə çağırıb. Almaniya istehlakçı təşkilatları da Temu-nu qeyri-ədalətli ticarət tətbiqlərində günahlandırıb. Lakin bu ittihamlar Temu-nun sahibi Çinli texnologiya nəhəngi PDD Holdings tərəfindən rədd edilib.
Temu və Shein Almaniyada məşhurlaşıb
Buna baxmayaraq, Temu və Shein kimi rəqabətli qiymətlər təklif edən e-ticarət platformaları Almaniyadakı onlayn istehlakçılar arasında məşhurlaşıb. Araşdırmalar göstərir ki, bu ilin yaz aylarına qədər istehlakçıların 43%-i Shein və/ya da Temu-dan alış-veriş edib.