Hepsiburada-nın satış həcmi 68,3 milyard liraya yüksəlib

Hepsiburada, 2024-cü ilin ilk yarısına dair maliyyə nəticələrini açıqlayıb. Şirkət, ümumi satış həcmi artımı, sifariş sayı, sifariş tezliyi və platformda satışa çıxarılan məhsul çeşidliliyi kimi bir çox göstəricidə uğurlu nəticələr əldə edib. Satış həcmini 68,3 milyard liraya yüksəldən şirkət, ilin ilk yarısında 66 milyon sifariş sayına çatıb.

Hepsiburada
Hepsiburada, 2024-cü ilin yanvar-iyun dövrünə dair maliyyə nəticələrini açıqlayıb. Buna görə, ilin ilk 3 ayında göstərdiyi performansı ikinci rübdə də davam etdirən Hepsiburada, ümumi satış həcmi artımı, sifariş sayı, sifariş tezliyi və platformda satışa çıxarılan məhsul çeşidliliyi kimi bir çox göstəricidə uğurlu nəticələr əldə edib.

Hepsiburada-nın satış həcmi 105% artıb
Hepsiburada, inflyasiyadan təmizlənməmiş məlumatlara görə, ilk yarımildə ümumi satış həcmini keçən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 105%-lik artımla 68,3 milyard liraya yüksəldib. Faiz, amortizasiya və vergi öncəsi mənfəətinin (FAVÖK) ümumi satış həcminə nisbəti isə keçən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 1 xal artaraq 2,4% təşkil edib. İnflyasiya uçotu tətbiq edilən nəticələrə görə isə, şirkətin ilk yarımildə satış həcmi artımı 22%, FAVÖK-un satış həcminə nisbəti isə 1% olub.

Əməliyyat pul axını 1,3 milyard liradan çox olub
Hepsiburada-nın baş direktoru Nilhan Onal Gökçetekin, qlobal və yerli miqyasda olan iqtisadi çətinliklərə baxmayaraq, ilin ilk yarısını son dərəcə uğurlu nəticələrlə başa vurduqlarını qeyd edib. Gökçetekin bildirib: “Əməliyyat mükəmməlliyinə və müştəri məmnuniyyətinə bağlılığımızı bu uğurlu nəticələrin əsas səbəbi kimi görürük. Bu prosesdə bütün əməliyyat proseslərimizi yüksək texnologiya yönümlü şəkildə inkişaf etdirərkən, sağlam balans prioritetimizi də davam etdirmişik. Bu istiqamətdə, bir tərəfdən gəlir mənbələrimizi şaxələndirmə yanaşmamıza üstünlük verərkən, digər tərəfdən də pul intizamımızı qorumağa davam etmişik.”

Gökçetekin bildirib: “İlin ilk yarısında əməliyyat pul axınımızı 1,3 milyard TL-nin üzərinə çıxarmışıq, sərbəst pul axınımız da 472 milyon TL ilə yarımillikdə ilkin kütləvi təklifdən bəri ən yüksək səviyyəyə çatıb.”

“İlk yarımili 66 milyondan çox sifarişlə tamamlamışıq”
Gökçetekin, Hepsiburada-nın müştəriyə yönəlmiş yanaşmasının istehlakçılar tərəfindən böyük dəyər qazandığını və bu etibarın sifarişlərə də əks olunduğunu vurğulayıb. Gökçetekin qeyd edib ki, 36,7 milyonu ikinci rübdə olmaqla, ilk yarımili ümumilikdə 66 milyondan çox sifarişlə tamamlamışıq.

Gökçetekin əlavə edib: “Bu həm rüblük, həm də yarımillik əsasda, Hepsiburada tarixində ən yüksək satış həcminə çatdığımızı göstərir. Bundan əlavə, son 12 aylıq məlumatlara əsasən hesablanan hər bir müştərinin verdiyi sifariş tezliyi göstəricimiz də 10,6 ilə Hepsiburada tarixində ilk dəfə olaraq iki rəqəmli ədədlərə yüksəlib. Hepsiburada vasitəsilə edilən alış-verişlərin tezliyinin son 3 ildə 2,5 dəfə artdığını görürük.”

“Hepsipay 31 avqust 2024 tarixinə 16,7 milyon istifadəçiyə çatıb”
Türkiyədə e-ticarəti başlatan və inkişaf etdirən şirkət olaraq sektorda lider və nümunəvi olma kimi bir missiyaya sahib olduqlarına inandıqlarını vurğulayan Gökçetekin, bu istiqamətdə qlobal tendensiyaları yalnız izləmədiklərini, həmçinin bu tendensiyalarla bağlı ən yaxşı təcrübələri Türkiyəyə gətirərək sektora işıq tutduqlarını qeyd edib.

Gökçetekin, əsas markalarında, həmçinin HepsiJet, Hepsipay və HepsiAd kimi markalarında etdikləri süni intellekt yönümlü sərmayələrin bu yanaşmalarının ən bariz nümunələri olduğunu qeyd edib:

“Bu şirkətlərimiz bu gün yalnız Hepsiburada-ya əməliyyat gücü qatmaqla qalmır, həm də sektorda yeni bir müştəri təcrübəsi anlayışının önünü açır və xidmət göstərdikləri iş ortaqlarına da dəyər qatır. Türkiyənin 81 vilayətində xidmət göstərən HepsiJet-in ikinci rüb etibarilə platform xarici müştərilərinin həcmi 100% artıb. Xarici müştərilər ümumi HepsiJet daşıma həcminin 36%-ni təşkil edib.

Rəqəmsal pul kisəsi və ‘tək toxunuşla ödəmə’ həllini təqdim edən fintech şirkətimiz Hepsipay isə 31 avqust 2024 tarixinə qədər 16,7 milyon istifadəçiyə çatıb. 2023-cü il etibarilə Türkiyədəki e-ticarət oyunçularına da tək toxunuşla sürətli və təhlükəsiz alış-veriş xidməti təqdim etməyə başlayan Hepsipay, 50 pərakəndə şirkətinə də ödəmə həlləri təqdim edir. Hepsipay ilə ödəmə həcmi 2024-cü ilin ikinci rübündə, ilk üç aya nisbətən 2,8 dəfə artıb.”

Aktiv satıcı sayı 101 minə çatıb
Hepsiburada ticarəti rəqəmsallaşdıraraq kiçik və orta sahibkarlığın (KOBİ) e-ticarətlə böyüməsinə liderlik etməyə davam edir. Bu sahələrdə ortaya qoyduğu hərtərəfli işlərin də köməyi ilə, Hepsiburada-da aktiv satıcıların sayı 101 minə çatıb, platformda satılan məhsul sayı isə 36% artımla 264 milyonu ötüb.

Hepsiburada Premium müştəriləri 3 milyona çatıb
Türkiyədə yaradılan və həyata keçirilən ilk üzvlük əsaslı müştəri loyallığı proqramı olan ‘Hepsiburada Premium’ 12 avqust tarixinə qədər 3 milyon müştəriyə çatıb. Hepsiburada Premium istifadə etməyə başlayan müştərilərin Premium üzv olmamışdan əvvəlki dövrlə müqayisədə sifariş tezliyinin 36% artdığı müşahidə edilib. HepsiJet, 2024-cü ilin ikinci rübündə Hepsiburada satıcılı sifarişlərin 82%-ni Türkiyənin hər bir bölgəsinə ertəsi gün çatdırıb.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

“Trendyol”dan azərbaycanlı müştərilər üçün “Əfsanə günlər” kampaniyası

Dünyanın aparıcı elektron ticarət platformalarından biri və Türkiyənin aparıcı...

Trendyol 1 milyard dollar investisiya axtarır

Türkiyənin ən böyük e-ticarət platformalarından biri olan Trendyol, böyüməsini...

Mərkəzi Bankın xüsusi tənzimləmə rejimi: maliyyə sektorunda innovativ məhsulların sınaqdan keçirilməsində yeni dövr

Mərkəzi Bank maliyyə bazarlarında innovasiyaların inkişafını dəstəkləmək məqsədilə cari...

“Amazon”un Yaponiya ofisində axtarış aparılıb

Yaponiyanın hüquq-mühafizə orqanları ABŞ-nin "Amazon" şirkətinin Tokioda yerləşən baş...

Ələtdə Yeni Karqo Kəndi İnkişaf Etdiriləcək

Ələt Azad İqtisadi Zonasında “Silk Way Cargo Village” adlanan...
spot_img