Temu, dünyada ən çox ziyarət edilən 2-ci e-ticarət saytı oldu.

Çin mənşəli ucuz e-ticarət platforması Temu, eBay-i geridə qoyaraq dünya üzrə Amazon-dan sonra ən çox ziyarət edilən ticarət platformaları arasında ikinci sıraya yüksəlib.

Temu dünya üzrə populyarlığını artırarkən, platformanın məşhurluğu statistikalara da əks olunur. SimilarWeb-dən əldə edilən məlumatlara görə, Temu, ilk fəaliyyətə başlamasından cəmi iki il sonra eBay-i keçərək dünyanın ən çox ziyarət edilən ikinci e-ticarət saytı olub.

Temu, Amazon-un izində! Büdcəyə yönəlik onlayn pərakəndəçi, 70-dən çox ölkədə sürətlə genişlənmə yolu ilə ciddi böyümə qeydə alıb. SimilarWeb-in 2024-cü il avqust məlumatlarına görə, Temu veb portalı vasitəsilə aylıq təxminən 700 milyon ziyarət alır. Bu ziyarətlərin dörddə biri Amerika Birləşmiş Ştatlarından gəlir. Bu səbəbdən Temu, demək olar ki, hamısı ABŞ-lı istifadəçilərdən gələn 2,7 milyard aylıq ziyarətə malik Amazon-un dərhal arxasında qərarlaşıb.

SimilarWeb-in ziyarət əsasında tərtib etdiyi ilk 20 şirkət arasında Temu yeganə yüksələn e-ticarət şirkəti olub. Çin bağlantılı pərakəndəçinin bu il üçün 60 milyard dollarlıq satış hədəfi qoyduğu bildirilir.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Mərkəzi Bank “KorpON” şirkətini “PAŞA Bank” ödəniş agenti kimi təsdiqlədi

Azərbaycan Mərkəzi Bankı “KorpON” MMC-ni “PAŞA Bank” ASC-nin rəsmi...

“Trendyol Azərbaycan”ın nizamnamə kapitalı 93 milyon manata qaldırıldı – kəskin artım

“Trendyol Azərbaycan” MMC-nin nizamnamə kapitalı kəskin artımla 93 milyon...

TikTok ilk dəfə Azərbaycan dilində rəqəmsal savadlılıq mövzusunda maarifləndirici layihəyə start verib.

TikTok Azərbaycanda rəqəmsal təhlükəsizlik üzrə ilk maarifləndirici layihə olan...

“Birmarket” – “Bir” rəqəmsal ekosisteminin e-ticarət platformasıdır

nlayn alış-verişdə sərhədsiz imkanlar təqdim edən, Umico artıq müştərilərinə...

Amazon-dan Çin Marketplace-lərinə Güclü Cavab: “20 Dollar və Aşağı” Ucuz Məhsullar Kateqoriyası

Amazon ABŞ-da ucuz onlayn alış-veriş üçün yeni alternativ yaradır Dünyanın...
spot_img