Avropada onlayn moda, gözəllik və lüks bazarı 2023-cü ildə 213 milyard avro dövriyyə əldə edib. Bu bazarın transsərhəd e-ticarət payı 38 faiz, həcmi isə 82 milyard avro olaraq qeydə alınıb.
Cross-Border Commerce Europe-un “Top 500 Fashion, Beauty and Luxury Retail Europe” hesabatına əsasən, Avropada 2022-ci ildə onlayn moda və gözəllik bazarı 122 milyard avro dövriyyəyə çatıb. 2023-cü ildə isə bu sektor 213 milyard avro dövriyyə ilə qeyd olunub.
Onlayn moda bazarı böyüyür Tədqiqatçılar, onlayn moda, gözəllik və lüks bazarının 2024-2025-ci illərə qədər 224 milyard avroya çatacağını gözləyirlər. Bu, 5 faiz artım deməkdir. Bu bazarın güclü böyüməsi, Çinli Shein və Temu ilə yanaşı, Vinted kimi böyüyən C2C bazar yerlərinin mövcudluğu ilə dəstəklənir. Avropada transsərhəd moda, gözəllik və lüks sektorunun isə 2025-ci ilə qədər 89 milyard avro dövriyyə əldə edəcəyi gözlənilir. Bu bazarın transsərhəd payının isə 2025-ci ilə qədər təxminən 40 faizə çatması proqnozlaşdırılır.
Bazar yerləri ən böyük paya sahibdir 2023-cü ildə onlayn moda, gözəllik və lüks sahəsində ən böyük 500 pərakəndə satıcı və bazar yeri birlikdə 71 milyard avro dəyərində GMV (brüt mal həcmi) əldə edib. Bazar yerləri isə ən böyük paya (72 faiz) sahib olub və 51 milyard avro dəyərində GMV əldə edib. Eyni zamanda, C2C bazar yerləri 12 milyard avro töhfə verib. Bu isə 17 faizlik pay deməkdir. C2C bazar yerlərinin 2025-ci ilə qədər 15 milyard avroya çatacağı gözlənilir.
Avropada ümumi bazar 719 milyard avro dəyərindədir Məlumatlara görə, Avropanın ümumi moda, gözəllik və lüks bazarının dəyəri 719 milyard avrodur. Bunun ən azı 541 milyard avrosu modaya (lüks daxil) aid olub, 178 milyard avrosu isə gözəllik bazarına (lüks daxil) aiddir. Yalnız lüks bazarının dəyəri isə 84 milyard avro təşkil edir.