Bütün pərakəndə satışlarda e-ticarətin payının 2026-cı ildə 24% çatacağını qeyd edən Ülker, epidemiya dövrünün bu yüksək səviyyəyə çatan onlayn alış-veriş penetrasiyasına göz ardı edilə bilməyəcək bir təsir göstərdiyini ifadə etdi.
2020-ci ilin ilk rübündə ABŞ-da e-ticarətdə artımın əvvəlki 10 ildə olduğu qədər olduğuna diqqət çəkən Ülker, “Ancaq pandemiya dövründə yaşanan bu sürətli artımın bu gün də davam edəcəyi proqnozlaşdırılır. və gələcəkdə, pandemiyanın sosial təsiri azalmağa başlayanda da.” bildirib.
Virtual reallıq (VR) texnologiyası alış-veriş üçün yeni imkanlar açır
Selami Varol Ülker qeyd edib ki, bu gün onlayn alış-verişdə aparıcı texnologiyanın virtual reallıq texnologiyası olduğunu iddia etmək olar.
Pərakəndə e-ticarət sektorunun virtual reallıq texnologiyasına əsaslanan həllərdən müxtəlif yollarla faydalana biləcəyinə diqqət çəkən Ülker, aşağıdakı qiymətləndirmələri etdi:
“Veb-saytlar kimi ənənəvi 2D rəqəmsal mühitlərə əlavə olaraq, virtual reallıq texnologiyasının yayılması və əlaqəli cihazların nisbi əlçatanlığı rəqəmsal mühitdə alış-veriş üçün yeni imkanlar təklif edir. Virtual reallığın iş həyatında mövcud olduğu tətbiq sahələrindən biri də alış-veriş və xüsusilə pərakəndə satış sayılır. İstehlakçılara daha maraqlı alış-veriş təcrübəsi təqdim etmək, satışa aparan prosesləri effektiv şəkildə idarə etmək, həm qurum, həm də müştəri üçün vaxt və pula qənaət etmək, brend şüurunu və sədaqətini artırmaq virtual reallığın önə çıxan imkanları kimi sıralana bilər”.
Geyim, mebel və ev dekorasiyası sənayesi e-ticarətdə yeni texnologiyalardan istifadə edir
Ülker, bu texnologiyaların 2027-ci ildə 2 milyard 593 milyon istifadəçiyə çatacağına dair proqnozun böyük şirkətlərin pərakəndə sektora bu sahəyə qoyduğu sərmayəni təsdiqlədiyini ifadə etdi.
Ülker, “Qlobal pərakəndə virtual reallıq bazarının 2028-ci ildə 5 milyard 455 milyon dollar dəyərə çatması gözlənilir. “Xüsusilə də geyim, mebel və ev dekorasiyası sektorunda aparıcı şirkətlər öz sərmayələri ilə bu yeni texnologiyaların e-ticarətdə istifadəsinin hərəkətverici qüvvəsinə çevriliblər”. O, açıqlama verib.
Gələcəyin alış-veriş ekosistemində virtual reallıq texnologiyasına əsaslanan həllərin alış-veriş təcrübəsini zənginləşdirə biləcəyini vurğulayan Ülker, “Virtual texnologiyaların təsirləri ilə bağlı araşdırmalarda razılaşmanın başqa bir sahəsi istehlakçı davranışı istehlakçıların virtual texnologiyalara aid etdiyi dəyərlərdir. Keçmiş tədqiqatlar göstərir ki, 3D virtual reallığın istehlakçı davranışına təsiri ilə bağlı informativlik və əyləncəlilik ölçüləri ön plana çıxır. “Bu ölçülər hedonik və utilitar alış-veriş dəyərləri ilə üst-üstə düşür.” dedi.