Uzum Market-də təqdim edilən taksit məbləği və sifarişlərin sayı iki dəfə artıb. Bundan əlavə, Uzum Tezkor xidmətinin dövriyyəsi 8,7 dəfə çoxalıb. Bu ilin ilk doqquz ayında Uzum-un elektron ticarət dövriyyəsi üç dəfə artıb. Bu barədə məlumatı şirkətin mətbuat xidməti “Spot” platformasına verib.
Uzum Tezkor Özbəkistanda fəaliyyət göstərən sürətli çatdırılma xidmətidir. Bu xidmət, istifadəçilərə restoranlar, kafelər və mağazalardan sifariş etdikləri məhsulları tez bir zamanda əldə etməyə imkan verir. Uzum Tezkor, hazırda ölkənin 15 şəhərində fəaliyyət göstərir və 2,100-dən çox restoran, kafe və mağaza ilə tərəfdaşlıq quraraq geniş çeşidli məhsulları istifadəçilərə çatdırır.
Uzum ekosisteminin ümumi e-ticarət seqmentinin dövriyyəsi (GMV) illik müqayisədə üç dəfə artaraq 237 milyon dollara çatıb.
Dövriyyənin artmasının əsas səbəblərindən biri kimi Uzum yeni satıcıların cəlb edilməsini və məhsul çeşidinin genişləndirilməsini qeyd edir. Platformada unikal məhsulların sayı 1 milyondan çox olub, satıcıların sayı isə iki dəfə artaraq ölkə üzrə 12 minə çatıb.
Hazırda Uzum Market-də, o cümlədən tərəfdaş məntəqələrdə, 230-dan çox yaşayış məntəqəsində 800-dən çox sifariş götürmə nöqtəsi mövcuddur. Yanvar-sentyabr ayları ərzində sifarişlərin sayı illik müqayisədə 2,5 dəfə artaraq 14 milyonu keçib. Platformanın dövriyyəsinin 65%-i bölgələrə düşür.
Üçüncü rübdə Uzum Tezkor çatdırılma xidmətinin dövriyyəsi 8,7 dəfə artıb. Bu xidmət ölkənin 15 şəhərində fəaliyyət göstərir və restoranlar, kafelər və mağazalardan ibarət 2,100-dən çox tərəfdaşa malikdir.
Bundan əlavə, onlayn alış-veriş və rəqəmsal bank xidmətlərinin populyarlığının artması sayəsində Uzum Nasiya taksit xidməti də sürətlə böyüyür. Doqquz ay ərzində təqdim edilən taksitlərin həcmi illik müqayisədə iki dəfədən çox artıb və istifadəçi sayı 3,2 milyona çatıb.
Uzum Bank nizamnamə kapitalını 500 milyard suma qədər artıracaq.