Temu, dünyada ən çox ziyarət edilən 2-ci e-ticarət saytı oldu.

Çin mənşəli ucuz e-ticarət platforması Temu, eBay-i geridə qoyaraq dünya üzrə Amazon-dan sonra ən çox ziyarət edilən ticarət platformaları arasında ikinci sıraya yüksəlib.

Temu dünya üzrə populyarlığını artırarkən, platformanın məşhurluğu statistikalara da əks olunur. SimilarWeb-dən əldə edilən məlumatlara görə, Temu, ilk fəaliyyətə başlamasından cəmi iki il sonra eBay-i keçərək dünyanın ən çox ziyarət edilən ikinci e-ticarət saytı olub.

Temu, Amazon-un izində! Büdcəyə yönəlik onlayn pərakəndəçi, 70-dən çox ölkədə sürətlə genişlənmə yolu ilə ciddi böyümə qeydə alıb. SimilarWeb-in 2024-cü il avqust məlumatlarına görə, Temu veb portalı vasitəsilə aylıq təxminən 700 milyon ziyarət alır. Bu ziyarətlərin dörddə biri Amerika Birləşmiş Ştatlarından gəlir. Bu səbəbdən Temu, demək olar ki, hamısı ABŞ-lı istifadəçilərdən gələn 2,7 milyard aylıq ziyarətə malik Amazon-un dərhal arxasında qərarlaşıb.

SimilarWeb-in ziyarət əsasında tərtib etdiyi ilk 20 şirkət arasında Temu yeganə yüksələn e-ticarət şirkəti olub. Çin bağlantılı pərakəndəçinin bu il üçün 60 milyard dollarlıq satış hədəfi qoyduğu bildirilir.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

ABB və AZAL səyahət imkanları yaradan kobrend kartını təqdim etdi!

ABB və AZAL səyahətsevərlər üçün unikal bir məhsulu —...

Azercell süni zəka texnologiyasına əsaslanan “AI Chat Bot” xidmətini təqdim edir

Azərbaycanın lider mobil operatoru Azercell yerli telekommunikasiya bazarında daha...

“Azərpoçt” yeni veb-saytını istifadəyə verib

Bir poçt müştərisi poçt şöbəsinə yaxınlaşmadan onu maraqlandıran bir...

Azərbaycanda kriptovalyuta əməliyyatlarının həcmi 4,4 milyard dollara çatıb

Azərbaycanda kriptovalyuta istifadəçilərinin sayı 120 min nəfərə çatıb. Məlumata görə,...

Lojistika fintexi Kamyonda PARS VC-dən investisiya alıb

Kamyonda bütün bankların POS cihazlarını tək bir tətbiq vasitəsilə birləşdirərək...
spot_img