OpenAI ChatGPT-nin səsli rejiminin “təkmilləşdirilmiş” versiyasını istifadəyə verib

OpenAI ChatGPT-nin səsli rejiminin “təkmilləşdirilmiş” versiyasını istifadəyə verib, bu funksiyanı daha əvvəl çox məhdud sayda istifadəçidə sınaqdan keçirmişdi. Bu funksiyadan pullu tariflərə abunə olanlar yararlana biləcək.

Plus və Team tariflərinin istifadəçiləri 29 sentyabr 2024-cü il tarixinə qədər Advanced Voice rejimini sınaqdan keçirə biləcəklər. Enterprise və Edu abunəçiləri isə növbəti həftə bu imkandan faydalana biləcəklər, şirkət əvvəlcədən xəbərdarlıq edib.

Bu funksiyaya giriş imkanı olan istifadəçilər ekranda bir bildiriş görəcəklər. OpenAI həmin bildirişdə, səsli köməkçinin yumora və sözlərin kəsilməsinə cavab verə biləcəyini və cavablarında “Yaddaş” funksiyasından istifadə edə biləcəyini yazır (bu funksiya botdan nəyisə yadda saxlamağı və ya unutmağı istəməyə imkan verir). Bildirişdə həmçinin qeyd edilib ki, cavablarda səhvlər ola bilər, buna görə də vacib detalları yoxlamaq tövsiyə edilir.

Advanced Voice hazırda Böyük Britaniya, Avropa İttifaqı ölkələri, İsveçrə, İslandiya, Norveç və Lixtenşteyndə mövcud deyil. X sosial platformasında bəzi istifadəçilər Amerika IP ünvanını istifadə etməyi məsləhət görürlər.

Xoş gəldin bildirişi

Rejimə beş yeni səs əlavə edilib. Bundan başqa, bəzi dillərdəki aksentlər təkmilləşdirilib və köməkçinin danışıq tempi artırılıb. Audio dialoqların yazıları saxlanır, lakin istifadəçi istədiyi vaxt onları silə bilər.

Yeni səslərin demoları
Səsli köməkçi nənədən gecikdiyinə görə üzr istəməyin yollarını ingilis və çin dillərində izah edir.

OpenAI, səsli rejimin imkanlarını 2024-cü ilin may ayında GPT-4o təqdimatında göstərmişdi. Demonun gedişində spikerlər chatbotu cavabın ortasında dayandırıb nəsə dəqiqləşdirə və ya hekayəni xüsusi səslə danışmasını və ya onu oxumasını istəyə bilirdilər.

Rejimin alfa versiyası 2024-cü ilin iyun ayının sonunda istifadəyə verilməli idi, lakin OpenAI buraxılışı təkmilləşdirmək üçün təxirə saldı. İyul ayında isə Advanced Voice funksiyasını çox məhdud sayda istifadəçi üzərində test etməyə başladı.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

ABB və AZAL səyahət imkanları yaradan kobrend kartını təqdim etdi!

ABB və AZAL səyahətsevərlər üçün unikal bir məhsulu —...

Azercell süni zəka texnologiyasına əsaslanan “AI Chat Bot” xidmətini təqdim edir

Azərbaycanın lider mobil operatoru Azercell yerli telekommunikasiya bazarında daha...

“Azərpoçt” yeni veb-saytını istifadəyə verib

Bir poçt müştərisi poçt şöbəsinə yaxınlaşmadan onu maraqlandıran bir...

Azərbaycanda kriptovalyuta əməliyyatlarının həcmi 4,4 milyard dollara çatıb

Azərbaycanda kriptovalyuta istifadəçilərinin sayı 120 min nəfərə çatıb. Məlumata görə,...

Lojistika fintexi Kamyonda PARS VC-dən investisiya alıb

Kamyonda bütün bankların POS cihazlarını tək bir tətbiq vasitəsilə birləşdirərək...
spot_img