LC Waikikidən yeni lcw.com marketplace təqdim edilib

LC Waikiki, İstanbul Rəqəmsal Təcrübə Muzeyində öz e-ticarət saytı lcwakiki.com-u müxtəlif markaları daxil etmək üçün rəqəmsal bazara çevirən lcw.com üçün tanıtım keçirib.

Görüşdə bəzi şirkət rəhbərləri, qonaqlar və mətbuat nümayəndələri iştirak ediblər.

Yığıncaqda çıxış edən LC Waikiki E-Ticaret baş direktoru və İdarə Heyətinin üzvü Ömer Barbaros Yiş, hər zaman daha yaxından tanımağa çalışdıqları müştərilərinin məhsullara daha etibarlı platformadan daxil olmasını təmin etmək və müştəri təcrübəsini artırmaq üçün lcw.com-u işə saldıqlarını söyləyib.

Platformada müştəri təcrübəsi sahələrini yenilədiklərini və interfeysləri istifadəçi təcrübəsi üçün daha uyğun hala gətirdiklərini bildirən Yiş, “Sayt sürətini artırarkən naviqasiya asanlığı, filtrlər və doğru məhsul tapmaq alqoritmlərində təkmilləşdirmələr etdik” deyə vurğulayıb.

Yiş, lcw.com-un çevrilmə prosesi zamanı bazardakı bütün markalarla etimad əsaslı əlaqələr qurduqlarını, eyni zamanda bütün paydaşlarına fayda verən bir quruluş qazandıqlarını bildirib.

Satıcılar üçün satış əməliyyatlarını asanlaşdıran tətbiqləri həyata keçirdiklərini vurğulayan Yiş, “Bu proses boyunca prioritetimiz müştərilərimiz və iş ortaqlarımız üçün ən yaxşı təcrübəni təmin etmək oldu” dedi.

Yiş, lcw.com-un müştəri, marka və satıcı bazasını süni intellektə əsaslanan texnologiya inteqrasiyaları ilə genişləndirəcəyini və istifadəçi təcrübəsini artıran bir bazar olacağını bildirib.

Bazara əlavə edilən texnoloji inteqrasiyalarla süni intellektin və insan gücünün əl-ələ vermə ehtimalını qeyd edən Yiş əlavə edib:

“Lcw.com daxilində biz süni intellektə əsaslanan texnologiyalar və fərdiləşdirmə yönümlü tətbiqlərlə fərq yaratmağı hədəfləyirik. Məsələn, bazara təqdim etdiyimiz yeniliklərdən biri də müştərilərimizin şərhləri bir-bir oxumasına mane olan və yalnız məhsul şərhləri əsasında bədənə uyğun təkliflər verən sistem idi. Digər tərəfdən, biz süni intellektdən istifadə edərək şərhləri kateqoriyalara ayıra və şərhlərdə emosional vəziyyəti aşkar edə bilərik.

Müştərilərimiz müəyyən bir etiketə tıkladıqda, müvafiq şərhləri asanlıqla görə bilərlər. Önümüzdəki dövrdə müştərilərimizdən aldığımız geribildirimlərlə onların məmnuniyyətlə və güvənlə alış-veriş etmələrini təmin etmək üçün CRM tətbiqləri və fərdiləşdirmə səylərimizi yavaşlatmadan davam etdirəcəyik. Hal-hazırda istifadə etdiyimiz rəqəmsal stil məsləhətçimiz Elsiva kimi süni intellekt proqramlarını həyata keçirəcəyik. “Biz şərhlərə, məzmuna və şəkillərə daha ağıllı ekranlar daxil edəcəyik.”

Təxminən 3 il əvvəl yalnız öz e-ticarət saytı lcwaikiki.com vasitəsilə satışa başlayan LC Waikiki, 2023-cü ildə fərqli markaları bir araya gətirərək marketplace-ə çevrilmə prosesinə başladı.

380 brend və 210 satıcıya ev sahibliyi edəcək lcw.com, önümüzdəki dövrdə yeni markaları və satıcıları damı altında toplayaraq böyüməyə davam etməyi hədəfləyir.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Türkiyədə e-ticarət həcmi 2023-cü ildə 1,85 trilyon lirəyə çatıb

Türkiyədə e-ticarət həcmi 2023-cü ildə 1,85 trilyon lirəyə çatıb....

Google Hindistanın e-ticarət nəhəngi Flipkarta 350 milyon dollar sərmayə qoyur!

Bengaluru mərkəzli Flipkart, Android istehsalçısı Google ilə razılaşmanın bir...

Amazon Böyük Britaniyada mikromobil mərkəzləri qurur

Amazon, Böyük Britaniyadakı müştərilərə çatdırılmanı daha efekktiv etmək üçün...

Umico-ya yeni rəhbər təyin edilib

Competo MMC-nin rəhbərliyində dəyişiklik baş verib. Belə ki, Competo...
spot_img