İpək Yolu e-ticarəti genişlənir!

Çinin Nanning şəhərində İpək Yolu E-Ticarəti tanıtım tədbiri keçirilib. ASEAN-ın baş katibi Dr. Kao Kim Hourn tədbirdə çıxışı zamanı, ASEAN və Çin arasında e-ticarətin bütün potensialını ortaya çıxarmaq üçün əməkdaşlıq edə biləcəyi üç əsas sahəni vurğulayıb. Dr. Kao bu sahələri mövcud rəqəmsal transformasiya təşəbbüslərini inkişaf etdirmək, RCEP və ACFTA 3.0-ın faydalarını maksimuma çatdırmaq və kiçik və orta biznesləri gücləndirmək üçün böyük e-ticarət platformaları arasında daha çox əməkdaşlığı təşviq etmək kimi qeyd edib.

“Qlobal ticarətin rəqəmsal sahəyə keçdiyi tarixi bir andayıq” “Bugün, qlobal ticarət və əlaqənin əsaslarının sürətlə fiziki sahədən rəqəmsal sahəyə keçdiyi tarixi bir anın şahidiyik,” deyən Dr. Kao belə davam edib: “Bir vaxtlar qədim İpək Yolu, dəvə karvanları və qitələrarası ipək, ədviyyat və məlumat mübadiləsi edən tacirlərlə dolu idi və öz dövrünün möcüzəsi hesab olunurdu. Bu yol sadəcə Şərq və Qərbi ticarət yolları ilə birləşdirmirdi, həm də mədəni mübadiləni təşviq edirdi. İndi isə, Dördüncü Sənaye İnqilabı dövründə, yeni bir İpək Yolunun – rəqəmsal bir yolun – ortaya çıxmasına heyranlıqla şahid oluruq. Bu yeni “rəqəmsal İpək Yolu e-ticarət” məhsuldar telekommunikasiyaları, süni intellekti və e-ticarəti inkişaf etdirir. Buna görə də bu tədbir bölgəmizdə innovasiyanı inkişaf etdirmək və iqtisadi artımı dəstəkləmək üçün rəqəmsal ticarətin əhəmiyyətini vurğulamaq imkanı yaradır.”

Dr. Kao bildirib ki, “ASEAN və Çin iqtisadi tərəfdaşlığı inkişaf etməyə davam etdikcə, e-ticarətin sürətlə yüksəlişi şirkətlərimiz üçün yeni imkanlar yaradır. E-ticarət rəqəmsal iqtisadiyyatda transformasiyaedici bir qüvvəyə çevrilib, sənayeləri yenidən formalaşdırıb, istehlakçı xərclərini artırıb və iqtisadi artımı sürətləndirib. Eyni zamanda, kiçik və orta müəssisələrdən tutmuş böyük şirkətlərə qədər bütün miqyasda bizneslərin qlobal miqyasda genişlənməsinə və sərhədlərarası rəqabət aparmasına şərait yaradıb.”

“Biz Rəqəmsal İqtisadiyyat Çərçivə Anlaşmasını müzakirə edirik” Dr. Kao əlavə edib: “Bunu nəzərə alaraq, ASEAN və Çinin e-ticarətin bütün potensialını ortaya çıxarmaq üçün əməkdaşlıq edə biləcəyi bir neçə əsas sahəni vurğulamaq istərdim: Birincisi, ASEAN və Çin mövcud rəqəmsal transformasiya təşəbbüslərini uğurla inkişaf etdirməli və həyata keçirməlidir. ASEAN tərəfdən 2021-ci ildə Elektron Ticarət üzrə ASEAN Anlaşması qüvvəyə mindikdən sonra biz hal-hazırda Rəqəmsal İqtisadiyyat Çərçivə Anlaşmasını (DEFA) müzakirə edirik. Bu anlaşma başa çatdıqda, dünyanın ilk regional rəqəmsal iqtisadiyyat anlaşması olacaq. Bu anlaşmalar ASEAN və Çin arasında gələcək rəqəmsal iqtisadi əməkdaşlıq üçün bir çərçivə rolunu oynaya bilər.

İkincisi, mövcud iqtisadi anlaşmalarla bağlı daha əvvəlki qeydimi əsas götürərək, ASEAN və Çin RCEP-in (Regional Əhatəli İqtisadi Tərəfdaşlıq) və yenilənmiş ASEAN-Çin Azad Ticarət Anlaşmasının potensial faydalarını maksimuma çatdırmalıdır. Bu yenilənmə rəqəmsal iqtisadiyyatın yalnız gələcək böyüməmiz üçün deyil, həm də ASEAN-Çin iqtisadi tərəfdaşlığının canlılığının davamı üçün artan əhəmiyyətini vurğulayır. Əsas sahələrə e-ticarət, məlumat axınları və rəqəmsal ödənişlər daxildir. Hər iki anlaşma hər iki tərəf arasında e-ticarət əməkdaşlığını inkişaf etdirmək üçün yeni yollar yaradır.

Potensiallardan istifadə edərək, praktiki əməkdaşlığı təşviq edə, innovasiyanı inkişaf etdirə və iqtisadi artım üçün yeni imkanlar yarada bilərik, həmçinin ASEAN-Çin ticarət və investisiya münasibətlərini dərinləşdirə bilərik. Bu əməkdaşlıq Çinli tərəfdaşlara öz təcrübələrini paylaşmaq və ASEAN-ın KOBİ-lərinə e-ticarət bacarıqlarını inkişaf etdirməyə dəstək olmaq üçün dəyərli bir imkan və platforma təqdim edəcək.

Nəhayət, bugünkü müzakirələrin sürət qazanacağına və ortaq hədəflərimizi konkret fəaliyyətlərə çevirəcəyinə, insanlarımızın rifahı naminə yeni bir dinamik rəqəmsal gələcəyə yol açarkən, qədim İpək Yolundan gələn kəşf, əməkdaşlıq və əlaqə ruhunu əks etdirəcəyinə inanıram.”

İpək Yolu e-ticarəti nədir? Kəmər və Yol Təşəbbüsü (Belt and Road Initiative – BRI) çərçivəsində ticarət və iqtisadi əməkdaşlıq üçün beynəlxalq bir əməkdaşlıq platforması olan İpək Yolu e-ticarəti, rəqəmsal tərəfdaşlığın inkişafı üçün bir baza qurarkən bütün iştirakçı iqtisadiyyatlar arasında qarşılıqlı böyümə və əməkdaşlığı təşviq etməyi hədəfləyir. İpək Yolu e-ticarəti inkişaf etmiş sərhədlərarası əlaqə şərtləri sayəsində daha yaxın sənaye inteqrasiyasını da təşviq edir.

Çin, İpək Yolu e-ticarətinin əməkdaşlığının yeni inkişaf mərhələsində ortaq şəbəkəsini genişləndirməyi və beynəlxalq əməkdaşlığı gücləndirməyi hədəfləyir. Çin e-ticarət platformaları bütün BRI ortaq ölkələri ilə yeni və effektiv iş modellərini paylaşmağı təmin edir. Təşəbbüsün bir hissəsi olan iş iştirakçıları, əməkdaşlıqlarını yeni səviyyəyə qaldırarkən beynəlxalq rəqəmsal iqtisadiyyat və ticarət qaydalarına uyğunluğu sürətləndirməyi hədəfləyirlər.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Azərbaycan İnnovasiya Mərkəzinin açılışı baş tutub

İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyinin təşəbbüsü ilə yaradılan Azərbaycan...

Umico İdarə Heyəti Şirkətin İnkişaf Strategiyasını Şəffaflıqla Bölüşür

Azərbaycanın aparıcı cashback və alış-veriş platforması olan Umico, şirkət...

Uvodo maliyyə çətinliklərinə görə fəaliyyətini dayandırır

Uvodo, rəqəmsal məhsul dizaynerləri və kiçik və orta müəssisələr...

AMB banklara kəşbək kampaniyaları ilə bağlı göstəriş verə bilər

Azərbaycan Mərkəzi Bankı (AMB) bankların kəşbək kampaniyaları onların maliyyə...

Xarici startapa investisiya qoymaq üçün hesabdan xarici valyutada köçürmələrə icazə verilib

Azərbaycan Mərkəzi Bankı xarici startapa investisiya qoymaq üçün bank...
spot_img