FedEx yeni e-ticarət platformasını təqdim etdi

NEW YORK – FedEx Corp. (NYSE: FDX) bu gün fdx adlı yeni rəqəmsal ticarət platformasını təqdim etdi, məqsəd sifarişin yaranmasından tədarüklərə və geri qaytarılmasına qədər bütün müştəri fəaliyyətini birləşdirərək hərtərəfli e-ticarət həlləri təqdim etməkdir. Platforma müəssisələrə əməliyyat səmərəliliyini artırmağa və məlumatlara əsaslanan fikirlərlə qərarlar qəbul etməyə kömək etmək üçün nəzərdə tutulub.

“Milli Pərakəndə Federasiyasının: Big Show-da elan edilən fdx platforması FedEx-in mövcud fiziki nəqliyyat şəbəkəsindən istifadə edərək daha rəqəmsal fokuslanmış biznes modelinə keçidinin bir hissəsidir. FedEx Corp. Prezident və baş icraçı direktor Raj Subramaniam, əməliyyatlarını optimallaşdırmaq və genişləndirmək üçün rəqəmsal kəşfiyyat təklif edərək, platformanın ticarət tərəfdaşlıqlarını gücləndirməkdəki rolunu vurğuladı.

Hazırda fdx sahibkarlara potensial müştərilərlə əlaqə saxlamağa, çatdırılma təxminlərini paylaşmağa, real vaxta yaxın görünmə ilə göndərişləri izləməyə, karbon emissiyalarına dair məlumatlara daxil olmağa və gəlirləri rəqəmsal şəkildə idarə etməyə imkan verən funksiyalar təklif edir. Bu xüsusiyyətlər bizneslərə istehlakçı tələbatını artırmağa, konversiya nisbətlərini yaxşılaşdırmağa və logistik prosesləri sadələşdirməyə kömək etmək üçün nəzərdə tutulub.

fdx hazırda 2024-cü ilin payızına planlaşdırılan rəsmi təqdimatına qədər hələ kiŞ özəl giriş mərhələsindədir. Maraqlanan müəssisələr platforma haqqında daha çox öyrənmək üçün giriş tələb edə bilər. NRF 2024 iştirakçıları, həmçinin FedEx-in stendində fdx-ə baxış keçirə bilərlər.

Platformanın işə salınması ilə buraxılacaq imkanlara sifarişlərin yerinə yetirilməsini optimallaşdırmaq və çatdırılma tarixləri və göndərmə yeniləmələri ilə bağlı şəffaflıq təklif edən brend standartlarına uyğunlaşdırılmış satınalma sonrası təcrübələr yaratmaq üçün alətlər daxildir.

İllik gəliri 88 milyard dollar olan FedEx, təhlükəsizlik, etik standartlar və icma ehtiyaclarına sadiqliyini qoruyaraq innovasiya və rəqəmsal həllər üzərində fokuslanmağa davam edir. 2040-cı ilə qədər karbon-neytral əməliyyatlar vizyonu ilə fəaliyyət göstərən şirkət bütün dünyada etibarlı nəqliyyat, elektron ticarət və biznes xidmətləri ilə tanınır.

Bu xəbəri FedEx Corp. tərəfindən edilən mətbuat şərhinə əsasən hazırlanmışdır.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Türkiyədə e-ticarət həcmi 2023-cü ildə 1,85 trilyon lirəyə çatıb

Türkiyədə e-ticarət həcmi 2023-cü ildə 1,85 trilyon lirəyə çatıb....

Google Hindistanın e-ticarət nəhəngi Flipkarta 350 milyon dollar sərmayə qoyur!

Bengaluru mərkəzli Flipkart, Android istehsalçısı Google ilə razılaşmanın bir...

Amazon Böyük Britaniyada mikromobil mərkəzləri qurur

Amazon, Böyük Britaniyadakı müştərilərə çatdırılmanı daha efekktiv etmək üçün...

LC Waikikidən yeni lcw.com marketplace təqdim edilib

LC Waikiki, İstanbul Rəqəmsal Təcrübə Muzeyində öz e-ticarət saytı...

Umico-ya yeni rəhbər təyin edilib

Competo MMC-nin rəhbərliyində dəyişiklik baş verib. Belə ki, Competo...
spot_img
Farid Maharramli
Farid Maharramli
E-ticarət üzrə girişimci, məzmun yaradıcısı və araşdırmaçısı