E-ticarətdə Məhsul Axtarış Həcmini Tapmaq

E-ticarətə başlamadan öncə ilk edəcəyimiz iş satmaq istədiyimiz məhsula internet üzərindən insanların tələbini öyrənməkdir. Bunun üçün Semrush deyilən alətdən istifadə edirik. Məhsulun aylıq axtarış həcmini öyərənə bilərik eyni zamanda həmin məhsulun internet üzərindən rəqabət səviyyəsinə baxa bilərik.

Daha detallı video icmalda.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

PayPal ChatGPT-yə inteqrasiya olunur: Süni intellektdə ödənişlərin yeni mərhələsi

PayPal süni intellekt sahəsində mühüm bir addım ataraq, ChatGPT-yə...

“Azərbaycan Fintex Assosiasiyası”na yeni sədr təyin edilib

"Azərbaycan Fintex Assosiasiyası" ("Azfina") İctimai Birliyinin İdarə Heyəti (İH)...

Western Union Solana üzərində dollar dəstəklı stabilkoin buraxacaq

Dünyanın ən qədim pul köçürmə şirkətlərindən biri olan Western...

Qırğızıstan dövlət kriptovalyutasını təqdim edib

Qırğızıstan, Binance ilə əməkdaşlıq çərçivəsində öz milli kriptovalyutası olan...

m10 və Binance Azərbaycanda birbaşa kripto-fiat əməliyyatlarını davam etdirir 

Tərəfdaşlıq ölkənin milli valyutası Azərbaycan manatı (AZN) ilə birbaşa...
spot_img
Farid Maharramli
Farid Maharramli
E-ticarət üzrə girişimci, məzmun yaradıcısı və araşdırmaçısı