E-ticarətdə Məhsul Axtarış Həcmini Tapmaq

E-ticarətə başlamadan öncə ilk edəcəyimiz iş satmaq istədiyimiz məhsula internet üzərindən insanların tələbini öyrənməkdir. Bunun üçün Semrush deyilən alətdən istifadə edirik. Məhsulun aylıq axtarış həcmini öyərənə bilərik eyni zamanda həmin məhsulun internet üzərindən rəqabət səviyyəsinə baxa bilərik.

Daha detallı video icmalda.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Tron blokçeyn yaradıcısı Skoçlu Banan əsərini fantastik qiymətə alıb

İtaliyalı konseptual rəssam Maurisio Kattelanın əsəri - divara lentlə...

“Bitcoin” yeni rekord qıraraq 97 000 dolları keçdi

"Bitcoin" dəyəri tarixi maksimumu yeniləyərək 97 000 dolları (164.9...

“Perplexity” axtarış sistemində məhsul alışı da tətbiq edəcək

Belə ki, şirkətin süni intellektlə işləyən axtarış sistemi premium...

“Mastercard Azərbaycan” COP29 öncəsi “Dayanıqlı Kartlar” proqramının qlobal icrasını sürətləndirir

Azərbaycan dayanıqlı inkişaf məqsədləri istiqamətində, xüsusilə bərpa olunan enerji...

Uzum-un elektron ticarət sahəsində dövriyyəsi 3 dəfə artıb

Uzum Market-də təqdim edilən taksit məbləği və sifarişlərin sayı...
spot_img
Farid Maharramli
Farid Maharramli
E-ticarət üzrə girişimci, məzmun yaradıcısı və araşdırmaçısı