E-ticarətdə Məhsul Axtarış Həcmini Tapmaq

E-ticarətə başlamadan öncə ilk edəcəyimiz iş satmaq istədiyimiz məhsula internet üzərindən insanların tələbini öyrənməkdir. Bunun üçün Semrush deyilən alətdən istifadə edirik. Məhsulun aylıq axtarış həcmini öyərənə bilərik eyni zamanda həmin məhsulun internet üzərindən rəqabət səviyyəsinə baxa bilərik.

Daha detallı video icmalda.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Cloudflare-də baş verən kəsinti Qlobal və Azərbaycan internetinə təsir edib

Cloudflare-in qlobal şəbəkəsində baş verən geniş miqyaslı nasazlıq Azərbaycanda...

Ozon Təhvilvermə məntəqəsinin əməkdaşları üçün bəxşiş xidmətini istifadəyə verib

Ozon şirkətinin məlumatına görə, yeni bəxşiş xidməti artıq Moskva...

Airbnb ərzaq çatdırılması xidmətinə başlayır

Airbnb ABŞ-da bəzi kirayə mənzillərdə Instacart ilə əməkdaşlıq edərək...

Ozon-un Özbəkistanda dövriyyəsi beş dəfə, sifariş sayı altı dəfə artıb

Ozon Özbəkistanda dövriyyəsini, sifariş sayını, müştərilərini və sifariş nöqtələrini...

İş yerinə dair arayışın alınması “mygov”a köçürülüb

“mygov” rəqəmsal hökumət platforması üzərindən vətəndaşlara daha bir rəqəmsal...
spot_img
Farid Maharramli
Farid Maharramli
E-ticarət üzrə girişimci, məzmun yaradıcısı və araşdırmaçısı