E-ticarətdə Məhsul Axtarış Həcmini Tapmaq

E-ticarətə başlamadan öncə ilk edəcəyimiz iş satmaq istədiyimiz məhsula internet üzərindən insanların tələbini öyrənməkdir. Bunun üçün Semrush deyilən alətdən istifadə edirik. Məhsulun aylıq axtarış həcmini öyərənə bilərik eyni zamanda həmin məhsulun internet üzərindən rəqabət səviyyəsinə baxa bilərik.

Daha detallı video icmalda.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Hakerlər Bybit-in soyuq cüzdanlarından birini sındıraraq 1,46 milyard dollar oğurlayıb

Bybit-dən şübhəli vəsait axınına ilk diqqət çəkənlərdən biri “kriptoaraşdırmaçı”...

“Enterprise Azerbaijan”a və Rəqəmsal Ticarət Qovşağına rəhbərlər təyin edilib

İqtisadi İslahatların Təhlili və Kommunikasiya Mərkəzində (İİTKM) yeni təyinatlar...

“Gmail” faktura ödəmə funksiyasını təqdim edir

Google Gmail-ə yeni funksiya əlavə etdi; Artıq istifadəçilər elektron...

M10 Cüzdanında Hesabların Bloklanması: İstifadəçilər nələri bilməlidir?

Son günlər bir çox M10 cüzdanı istifadəçisi hesablarının bloklandığını...
spot_img
Farid Maharramli
Farid Maharramli
E-ticarət üzrə girişimci, məzmun yaradıcısı və araşdırmaçısı