E-ticarətdə Məhsul Axtarış Həcmini Tapmaq

E-ticarətə başlamadan öncə ilk edəcəyimiz iş satmaq istədiyimiz məhsula internet üzərindən insanların tələbini öyrənməkdir. Bunun üçün Semrush deyilən alətdən istifadə edirik. Məhsulun aylıq axtarış həcmini öyərənə bilərik eyni zamanda həmin məhsulun internet üzərindən rəqabət səviyyəsinə baxa bilərik.

Daha detallı video icmalda.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Mərkəzi Bank “KorpON” şirkətini “PAŞA Bank” ödəniş agenti kimi təsdiqlədi

Azərbaycan Mərkəzi Bankı “KorpON” MMC-ni “PAŞA Bank” ASC-nin rəsmi...

“Trendyol Azərbaycan”ın nizamnamə kapitalı 93 milyon manata qaldırıldı – kəskin artım

“Trendyol Azərbaycan” MMC-nin nizamnamə kapitalı kəskin artımla 93 milyon...

TikTok ilk dəfə Azərbaycan dilində rəqəmsal savadlılıq mövzusunda maarifləndirici layihəyə start verib.

TikTok Azərbaycanda rəqəmsal təhlükəsizlik üzrə ilk maarifləndirici layihə olan...

“Birmarket” – “Bir” rəqəmsal ekosisteminin e-ticarət platformasıdır

nlayn alış-verişdə sərhədsiz imkanlar təqdim edən, Umico artıq müştərilərinə...

Amazon-dan Çin Marketplace-lərinə Güclü Cavab: “20 Dollar və Aşağı” Ucuz Məhsullar Kateqoriyası

Amazon ABŞ-da ucuz onlayn alış-veriş üçün yeni alternativ yaradır Dünyanın...
spot_img
Farid Maharramli
Farid Maharramli
E-ticarət üzrə girişimci, məzmun yaradıcısı və araşdırmaçısı