E-ticarətdə Məhsul Axtarış Həcmini Tapmaq

E-ticarətə başlamadan öncə ilk edəcəyimiz iş satmaq istədiyimiz məhsula internet üzərindən insanların tələbini öyrənməkdir. Bunun üçün Semrush deyilən alətdən istifadə edirik. Məhsulun aylıq axtarış həcmini öyərənə bilərik eyni zamanda həmin məhsulun internet üzərindən rəqabət səviyyəsinə baxa bilərik.

Daha detallı video icmalda.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Tramp öz $TRUMP meme koinini təqdim etdi, qiyməti bir gecədə yüksəldi

Prezident seçilmiş Donald Tramp, cümə günü öz kriptovalyutasını təqdim...

Ölkəmizdə süni intellekt sahəsində vəziyyət necədir? – Osman Gündüz

Azərbaycan İnternet Forumunun sədri Osman Gündüz öz facebook səhifəsində...

Baku Blockchain Meetup 2025: Portcoin təqdimatı və Airdroplar

Bakıda keçirilən Baku Blockchain Meetup 2025 vol.1, blokçeyn və...

Amazon, “indi al, sonra ödə” startapı Axio-nu alır

Altı ildir Axio-da səhmlərə sahib olan Amazon, bu şirkəti...

Türkiyədə dövlət qurumlarının ödənişlərində yerli ödəniş infrastrukturundan istifadə məcburi oldu

Yeni tənzimləməyə əsasən, Türkiyə dövlət qurumlarının ödənişlərində Troy və...
spot_img
Farid Maharramli
Farid Maharramli
E-ticarət üzrə girişimci, məzmun yaradıcısı və araşdırmaçısı