Azərbaycanda “E-Şikayət” sistemində karqo üzrə şikayətlər qəbul olunacaq

Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi yanında İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi (İKTA) “E-Şikayət” sisteminin imkanlarını genişləndirir.

Bu barədə İKTA məlumat yayıb.

Bildirilir ki, artıq vətəndaşlar adıçəkilən sistem üzərindən xidmətindən narazı qaldıqları poçt (karqo) rabitəsi operatorlarından tənzimləyici quruma şikayət edə biləcəklər. Bunun üçün istifadəçilər əvvəlki qaydada müvafiq link vasitəsilə “E-Şikayət” sisteminə daxil ola bilərlər. İstifadəçilər “İdentifikasiya nömrəsi ilə” bölməsinə daxil olduqdan sonra avtomatik olaraq “Abunəçi” səhifəsinə yönləndirilirlər. Daha sonra isə vətəndaş üçün avtomatik yaradılmış “Abunəçi kabineti”ndən müraciət və ya şikayəti tənzimləyici qurum olan İKTA-ya ünvanlamaq imkanı əldə edilir.

Hazırda həm də “E-Şikayət” sistemi vasitəsilə internet, telefon rabitəsi, mobil internet və mobil telefon kimi telekommunikasiya xidmətləri üzrə də müraciətlərin qəbulu həyata keçirilir.

Ötən ilin noyabrında yaradılan “E-Şikayət” sistemi üzrə indiyə qədər 600-dən artıq müraciət daxil olub və onların böyük əksəriyyəti müsbət həllini tapıb.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Tramp öz $TRUMP meme koinini təqdim etdi, qiyməti bir gecədə yüksəldi

Prezident seçilmiş Donald Tramp, cümə günü öz kriptovalyutasını təqdim...

Ölkəmizdə süni intellekt sahəsində vəziyyət necədir? – Osman Gündüz

Azərbaycan İnternet Forumunun sədri Osman Gündüz öz facebook səhifəsində...

Baku Blockchain Meetup 2025: Portcoin təqdimatı və Airdroplar

Bakıda keçirilən Baku Blockchain Meetup 2025 vol.1, blokçeyn və...

Amazon, “indi al, sonra ödə” startapı Axio-nu alır

Altı ildir Axio-da səhmlərə sahib olan Amazon, bu şirkəti...

Türkiyədə dövlət qurumlarının ödənişlərində yerli ödəniş infrastrukturundan istifadə məcburi oldu

Yeni tənzimləməyə əsasən, Türkiyə dövlət qurumlarının ödənişlərində Troy və...
spot_img