Azərbaycanda “E-Şikayət” sistemində karqo üzrə şikayətlər qəbul olunacaq

Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi yanında İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi (İKTA) “E-Şikayət” sisteminin imkanlarını genişləndirir.

Bu barədə İKTA məlumat yayıb.

Bildirilir ki, artıq vətəndaşlar adıçəkilən sistem üzərindən xidmətindən narazı qaldıqları poçt (karqo) rabitəsi operatorlarından tənzimləyici quruma şikayət edə biləcəklər. Bunun üçün istifadəçilər əvvəlki qaydada müvafiq link vasitəsilə “E-Şikayət” sisteminə daxil ola bilərlər. İstifadəçilər “İdentifikasiya nömrəsi ilə” bölməsinə daxil olduqdan sonra avtomatik olaraq “Abunəçi” səhifəsinə yönləndirilirlər. Daha sonra isə vətəndaş üçün avtomatik yaradılmış “Abunəçi kabineti”ndən müraciət və ya şikayəti tənzimləyici qurum olan İKTA-ya ünvanlamaq imkanı əldə edilir.

Hazırda həm də “E-Şikayət” sistemi vasitəsilə internet, telefon rabitəsi, mobil internet və mobil telefon kimi telekommunikasiya xidmətləri üzrə də müraciətlərin qəbulu həyata keçirilir.

Ötən ilin noyabrında yaradılan “E-Şikayət” sistemi üzrə indiyə qədər 600-dən artıq müraciət daxil olub və onların böyük əksəriyyəti müsbət həllini tapıb.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

PayPal ABŞ-da bank lisenziyası almaq üçün müraciət edib

Bank Yuta ştatında qeydiyyata alınacaq. PayPal ödəniş xidməti ABŞ-da sənaye...

BNPL və süni intellekt alətləri e-ticarətdə daha geniş tətbiq olunur

Adobe və Salesforce şirkətlərinin açıqladığı son məlumatlara görə, “sonra...

Rəqəmsal Logistika Platformasının “Ticarət bələdçisi” modulu istifadəyə hazırdır

Azərbaycanda Rəqəmsal Logistika Platformasının "Ticarət bələdçisi" modulu istifadəyə hazırdır. Bunu...

Tether “Yuventus” futbol klubunun nəzarət paketini almağı təklif edib

Bundan sonra klubun səhmləri 15,4 % bahalaşıb. TThe Wall Street...

Kaspi Hepsiburada-da 4,17 milyard TL məbləğində əlavə kapital artımını tamamlayıb

Kaspi, Hepsiburada şirkətində 4,17 milyard TL məbləğində kapital artımını...
spot_img