Amazon və Temu Avropada hədiyyə bazarında rəqabəti gücləndirir

025-ci ilin bayram mövsümü ərəfəsində AmazonTemu Avropada onlayn hədiyyə bazarında rəqabəti daha da kəskinləşdirib.

Analitiklərin məlumatına görə, Temu aşağı qiymət strategiyası, geniş məhsul çeşidi və agresiv marketinq kampaniyaları ilə Avropa istehlakçıları arasında sürətlə populyarlıq qazanır. Amazon isə sürətli çatdırılma, etibarlı logistika infrastrukturu və Prime üzvlük üstünlükləri ilə bazardakı mövqeyini qorumağa çalışır.

Mütəxəssislər qeyd edirlər ki, bu rəqabət Avropada e-ticarət bazarının strukturuna təsir göstərir və istehlakçılar üçün daha sərfəli qiymətlər, geniş seçim imkanları yaradır. Xüsusilə Milad və Yeni il öncəsi dövrdə hər iki platformanın kampaniyalarının satış həcmlərinə ciddi təsir etdiyi bildirilir.

Qeyd olunur ki, Amazon və Temu arasındakı rəqabət 2026-cı ildə Avropa e-ticarət bazarında qiymət siyasəti, logistika modelləri və tənzimləyici mühit baxımından mühüm dəyişikliklərə səbəb ola bilər.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Bayram həftəsində e-ticarət səhmlər indeksi zəifləyib

2025-ci ilin bayram mövsümündə qlobal e-ticarət səhmlər indeksi zəifləmə...

OpenAI Google ilə rəqabətin kəskinləşməsi fonunda GPT-5.2-ni təqdim edib

Dekabrın əvvəlində Sem Altman şirkətdə “Qırmızı Kod” elan edərək...

TerraUSD-nin yaradıcısı Do Kvon 15 il həbs cəzasına məhkum edilib

NBC News-un yazdığına görə, hökmü elan edən hakim Do...

Financial Times Nvidia-nın rəhbəri Jensen Huang-ı ilin adamı seçib

Bundan bir gün əvvəl Time jurnalı ilin “adamları” kimi...
spot_img