Amazon, ikinci əl moda bazarına daxil olur.

E-ticarət nəhəngi Amazon Avropanın ikinci əl moda bazarına daxil olur. O, “Hardly Ever Worn It” dəbdəbəli satış platforması ilə birləşir. Böyük Britaniya, İspaniya, Almaniya və İtaliyadakı müştərilər indi Amazondakı Lüks Dükanlarda köhnə moda əşyalarına baxa bilərlər.

Bir müddətdir ki, ikinci əl və ya təmir edilmiş məhsullar onlayn bazarlarda satılır. Ötən il Avropada ikinci əl satışı 1 milyard avronu keçib. Beləliklə, Amazon Avropa lüks moda brendlərinin ikinci əl əşyalarını yerləşdirir.

İkinci əl lüks moda məhsulları müştərilərə təqdim olunur

Amazon, ailə tərəfindən idarə olunan dizaynerlərin satış saytı olan Hardly Ever Worn it ilə əməkdaşlıq edir. Məhsulların yoxlanılması prosesi bütün məhsulların yüksək keyfiyyətinə zəmanət verən təkrar satış platforması tərəfindən hazırlanmışdır. Əməkdaşlığın bir hissəsi olaraq, lüks ikinci əl moda məhsulları artıq İspaniya, Almaniya, İtaliya və Böyük Britaniyadakı müştərilər üçün əlçatandır. Mağazanın vitrinində dəbdəbəli brendlərin geyimləri, ayaqqabıları, aksesuarları, zinət əşyaları və saatları var.

Hardly Ever Worn It mağazası indi dəbdəbəli brendlərdən qadın hazır geyimləri, ayaqqabıları, aksesuarları, zinət əşyaları və saatlarını təklif edir. Əməkdaşlıq yenidən satış platformasının daha geniş auditoriyaya çatmasına, eyni zamanda Amazon müştərilərinə ikinci əl məhsullar üçün daha çox alış-veriş imkanı verir.

“Mən lüks təklifləri genişləndirməkdən həyəcanlıyam.”

Amazon Fashion Europe-un vitse-prezidenti Ruth Diaz, “Biz bu il müştərilərimizin sevimli brendləri və üslublarını demək olar ki, heç vaxt köhnəlməmiş kolleksiyaya daxil etmək üçün lüks təklifimizi genişləndirməkdən məmnunuq” deyib. “Biz həmişə yeniliklər etməyi və müxtəlif müştərilərimizlə əlaqə qurmağı hədəfləyirik və köhnə məhsulların istifadəyə verilməsi bizə bunu etməyə imkan verir, eyni zamanda müştərilərimizə əlçatan lüks təklif etmək şəraiti yaradır.”

“Əməkdaşlığımız yüksək səviyyəli dövri modanı əlçatan etmək öhdəliyimizə sübutdur.”

Hardly Ever Worn It şirkətinin baş direktoru Tatyana Wolter Ferguson; “Amazonda dəbdəbəli mağazalarda satışa çıxarılması lüks satışda yeni səviyyəni göstərir. Amazon ilə əməkdaşlığımız yüksək səviyyəli dövri modanı müxtəlif və geniş auditoriya üçün əlçatan etmək öhdəliyimizə sübutdur. Dünyanın ən etibarlı bazarlarından birinə qoşulmaqla biz bunu reallaşdıra və daha çox insanın yenidən satış sevincini yaşamasına şərait yarada bilərik”.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

n11 yeni loqosunu təqdim edib

Türkiyənin ən köklü e-ticarət platformalarından biri olan n11, on...

PayPal ChatGPT-yə inteqrasiya olunur: Süni intellektdə ödənişlərin yeni mərhələsi

PayPal süni intellekt sahəsində mühüm bir addım ataraq, ChatGPT-yə...

Papara-nın elektron pul lisenziyası ləğv edildi

Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB), Papara-nın elektron pul qurumu...

“Azərbaycan Fintex Assosiasiyası”na yeni sədr təyin edilib

"Azərbaycan Fintex Assosiasiyası" ("Azfina") İctimai Birliyinin İdarə Heyəti (İH)...

Western Union Solana üzərində dollar dəstəklı stabilkoin buraxacaq

Dünyanın ən qədim pul köçürmə şirkətlərindən biri olan Western...
spot_img