Analitik şirkəti Adjust-a görə, 2024-cü ilin ilk yarısında alışveriş tətbiqlərinin yüklənməsi illik olaraq 61% artıb. Ümumiyyətlə, e-ticarət tətbiqlərinin yüklənmələri 25%, sessiyaların sayı isə 13% artış göstərib. Mütəxəssislər bu barədə “Alışveriş tətbiqləri, istehlakçıların markalarla necə qarşılıqlı əlaqədə olması və alışveriş etmə formalarını dəyişdirir” deyə qeyd edirlər.
Adjust-in “Alışveriş Tətbiqi İnsaytları” hesabatına əsasən, alışveriş tətbiqlərinin yüklənməsi 2024-cü ilin ilk yarısında illik olaraq 61% artış göstərib. Bundan əlavə, e-ticarət tətbiqlərinin yüklənməsi ümumi olaraq 25% artıb və tətbiq sessiyaları illik 13% artım nümayiş etdirib. Bu böyümə perakəndə media şəbəkələrinin genişlənməsi, yeni rəqəmsal alışveriş təcrübələrinin tətbiqi və mobil cüzdanların populyarlığının artması ilə izah olunur.
Alışveriş tətbiqləri alışveriş proseslərini dəyişdirir
Adjust-in Məzmun və İnsaytlar Direktoru Tiahn Wetzler qeyd edib ki, “Pazarlamacılar süni intellekt və artırılmış reallıqdan istifadə edərək sosial ticaret və CTV kimi dinamik kanalları inteqrasiya edərək istifadəçi qarşılıqlı əlaqəsini artırır və yüksək çevrilmə faizləri yaradan təcrübələr yaradır. Alışveriş tətbiqləri, istehlakçıların markalarla qarşılıqlı əlaqə və alışveriş formalarını köklü şəkildə dəyişdirir.” O, həmçinin əlavə edib ki, alışveriş tətbiqlərinin inkişafı, strateji kanal qarışığı, ağıllı fərdiləşdirmə və məlumat əsaslı yanaşmalarla ölçülə bilən artım əldə ediləcəkdir.
İstehlakçılar oktyabr ayında alışverişə başlayırlar Mütəxəssislər alışveriş tətbiqlərinin yüklənməsindəki artımın Black Friday və Bekarlar Günü kimi 4-cü rüb alışveriş mövsümü ilə əlaqəli olduğunu qeyd edirlər. Anketə görə, bu il istehlakçıların 44%-i oktyabrda və ya daha əvvəl alışveriş etməyi planlaşdırır. Adjust 2023-cü ilin 17 oktyabrında gündəlik ortalamanın 40% üzərində, 18 oktyabrda isə 41% daha çox alışveriş tətbiqi yüklənməsi qeydə alındığını açıqlayıb.
Alışveriş Tətbiqi İnsaytları hesabatında diqqət çəkən məqamlar
- E-ticarət tətbiqlərində daxili gəlirin 60%-i Android cihazlarından gəlir. Bu gəlir illik olaraq 36% artmışdır.
- 2023-cü ildə ən böyük artım 4-cü rübdə baş verib; noyabr ayı gəliri orta aylıq göstəricidən 34% yüksək olub, dekabr ayında isə 22% artış qeydə alınıb.
- E-ticarət alışveriş tətbiqi sessiyalarının uzunluğu 2022-ci ildən 2024-cü ilin ilk yarısına qədər 6% azalıb; tətbiqlərdə vaxt sərfi ortalama 11,2 dəqiqədən 10,5 dəqiqəyə enib.
- 2023-cü ildə qlobal IPM göstəricisi 1,94-dən 2024-cü ilin ilk yarısında 2,28-ə yüksəlib. Bu, reklam kampaniyalarının daha effektiv olduğunu göstərir.
- Avropanın IPM göstəricisi, gizlilik və reklam sahəsinin daha mürəkkəb olması səbəbindən 2,08-dən 2,02-yə düşüb.
- Alışveriş tətbiqləri üçün ATT (Tətbiq Təqib Şəffaflığı) iştirakı 2023-cü ilin 2-ci rübündə 34%-dən bəzi günlərdə 2024-cü ilə qədər 50%-ə yüksəlib.