ABŞ E-ticarəti üçün mənzərə pisləşir: Yüksək tariflər 320 milyard dollarlıq itki yarada bilər

Statista-nın yeni analizi xəbərdarlıq edir ki, ABŞ-da tariflər təkcə ticarət aləti deyil — qarşıdakı beş il ərzində ölkənin e-ticarət bazarını köklü şəkildə dəyişdirə biləcək güclü bir faktordur.

Statista-nın hesablamalarına görə, əgər yüksək tariflər qüvvədə qalarsa, ABŞ e-ticarət bazarında ciddi daralma baş verəcək. Proqnozlara əsasən, təklif olunan 2025 tarif siyasəti, sərbəst ticarət ssenarisi ilə müqayisədə, 2029-cu ilə qədər 320 milyard dollarlıq itkiyə səbəb ola bilər.

Araşdırma göstərir ki, tarif dəyişiklikləri olmasa, ABŞ-da onlayn satışlar 2029-cu ildə 1,84 trilyon dollara çata bilərdi. Lakin yüksək tarif ssenarisində bu rəqəm 1,52 trilyon dollara düşür — yəni təxminən 17% azalma.


Tramp ssenarisi nə deməkdir?

Statista-nın modeli keçmiş prezident Donald Trampın təklif etdiyi tarif artımlarına əsaslanır. Bu ssenaridə:

  • Bir çox kateqoriyada tariflər üç dəfə artır,
  • ABŞ-da tarif səviyyəsi 1969-cu ildən bəri ən yüksək həddə çatır,
  • Çin kimi bəzi ölkələr üçün müəyyən güzəştlər nəzərdə tutulur (məsələn, bəzi rüsumların 145%-dən 55%-ə enməsi).

Bununla belə, ümumi tarif rejimi Asiya, Avropa və Latın Amerikasından idxal edilən malların maya dəyərini ciddi şəkildə artıracaq.


Tariflər e-ticarətə necə təsir edəcək?

Statista bildirir ki, təsirlər təkcə qiymət artımı ilə məhdudlaşmır:

  • Amazon satıcılarının 76%-i,
  • D2C (birbaşa istehlakçıya satış) brendlərin 71%-i məhsul xərclərinin artacağını gözləyir.

Sorğuda iştirak edən şirkətlərin:

  • 60%-dən çoxu qiymətləri qaldırmağı planlaşdırır,
  • 44%-i istehsalı Çindən başqa ölkələrə köçürməyi düşünür.

Xüsusilə moda və ev məhsulları kateqoriyalarında rəqabət qabiliyyətində ciddi azalmalar gözlənilir:

  • Fashion seqmentində orta tarif 1,83%-dən 12,55%-ə yüksələcək.

E-ticarət sektoru üçün strateji sınaq

Statista-nın təhlili göstərir ki, yüksək tariflər dəyər zəncirinin bütün mərhələlərini — idxalçılardan tutmuş marketplace-lərə və son istehlakçıya qədər — yenidən formalaşdıra bilər.

Şirkətlər üçün bu dövrdə uğurun açarı olacaq:

  • təchizat zəncirinin diversifikasiyası,
  • xərclərin optimallaşdırılması,
  • daha güclü dəyər təklifləri formalaşdırmaq,
  • yeni bazarlara uyğunlaşmaq.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Bakı Yaradıcı Həftəsi: Mədəniyyət və innovasiyanın yeni platforması

CulTech İnkubasiya Proqramının 4-cü kohortunun Demo Day-i Bakı Konqres...

Özbəkistanda nağd alışlara limit tətbiq ediləcək

Özbəkistanda 2026-cı il aprelin 1-dən etibarən alkoqol, tütün məmulatları,...

Milli Süni İntellekt Mərkəzi data mərkəzinin qurulmasına başlayıb

Azərbaycanın süni intellekt ekosisteminin inkişafı çərçivəsində Milli Süni İntellekt...

Azərbaycanda data və kvantum platformaları yaradıla bilər

Azərbaycan ilə IBM şirkəti ölkənin rəqəmsal transformasiyası, suveren "bulud",...

Özbəkistanda “Telegram Wallet”dan istifadə rəsmiləşib

9 dekabr 2025-ci il tarixindən etibarən Özbəkistanda Telegram istifadəçiləri...
spot_img