Statista-nın yeni analizi xəbərdarlıq edir ki, ABŞ-da tariflər təkcə ticarət aləti deyil — qarşıdakı beş il ərzində ölkənin e-ticarət bazarını köklü şəkildə dəyişdirə biləcək güclü bir faktordur.
Statista-nın hesablamalarına görə, əgər yüksək tariflər qüvvədə qalarsa, ABŞ e-ticarət bazarında ciddi daralma baş verəcək. Proqnozlara əsasən, təklif olunan 2025 tarif siyasəti, sərbəst ticarət ssenarisi ilə müqayisədə, 2029-cu ilə qədər 320 milyard dollarlıq itkiyə səbəb ola bilər.
Araşdırma göstərir ki, tarif dəyişiklikləri olmasa, ABŞ-da onlayn satışlar 2029-cu ildə 1,84 trilyon dollara çata bilərdi. Lakin yüksək tarif ssenarisində bu rəqəm 1,52 trilyon dollara düşür — yəni təxminən 17% azalma.
Tramp ssenarisi nə deməkdir?
Statista-nın modeli keçmiş prezident Donald Trampın təklif etdiyi tarif artımlarına əsaslanır. Bu ssenaridə:
- Bir çox kateqoriyada tariflər üç dəfə artır,
- ABŞ-da tarif səviyyəsi 1969-cu ildən bəri ən yüksək həddə çatır,
- Çin kimi bəzi ölkələr üçün müəyyən güzəştlər nəzərdə tutulur (məsələn, bəzi rüsumların 145%-dən 55%-ə enməsi).
Bununla belə, ümumi tarif rejimi Asiya, Avropa və Latın Amerikasından idxal edilən malların maya dəyərini ciddi şəkildə artıracaq.
Tariflər e-ticarətə necə təsir edəcək?
Statista bildirir ki, təsirlər təkcə qiymət artımı ilə məhdudlaşmır:
- Amazon satıcılarının 76%-i,
- D2C (birbaşa istehlakçıya satış) brendlərin 71%-i məhsul xərclərinin artacağını gözləyir.
Sorğuda iştirak edən şirkətlərin:
- 60%-dən çoxu qiymətləri qaldırmağı planlaşdırır,
- 44%-i istehsalı Çindən başqa ölkələrə köçürməyi düşünür.
Xüsusilə moda və ev məhsulları kateqoriyalarında rəqabət qabiliyyətində ciddi azalmalar gözlənilir:
- Fashion seqmentində orta tarif 1,83%-dən 12,55%-ə yüksələcək.
E-ticarət sektoru üçün strateji sınaq
Statista-nın təhlili göstərir ki, yüksək tariflər dəyər zəncirinin bütün mərhələlərini — idxalçılardan tutmuş marketplace-lərə və son istehlakçıya qədər — yenidən formalaşdıra bilər.
Şirkətlər üçün bu dövrdə uğurun açarı olacaq:
- təchizat zəncirinin diversifikasiyası,
- xərclərin optimallaşdırılması,
- daha güclü dəyər təklifləri formalaşdırmaq,
- yeni bazarlara uyğunlaşmaq.



