E-ticarətdə Məhsul Axtarış Həcmini Tapmaq

E-ticarətə başlamadan öncə ilk edəcəyimiz iş satmaq istədiyimiz məhsula internet üzərindən insanların tələbini öyrənməkdir. Bunun üçün Semrush deyilən alətdən istifadə edirik. Məhsulun aylıq axtarış həcmini öyərənə bilərik eyni zamanda həmin məhsulun internet üzərindən rəqabət səviyyəsinə baxa bilərik.

Daha detallı video icmalda.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Azercell ilə “Mələk İnvestorlar Məktəbi” startap və investorları bir araya gətirir

Azərbaycanın startap ekosistemində mələk investorluğun inkişafına önəmli töhfə verən...

Bakı metrosunda NFC ödənişlərə başlanılıb

Bu barədə "Bakı Metropoliteni" QSC-dən bildirilib. Qeyd edilib ki, artıq...

n11 yeni loqosunu təqdim edib

Türkiyənin ən köklü e-ticarət platformalarından biri olan n11, on...

PayPal ChatGPT-yə inteqrasiya olunur: Süni intellektdə ödənişlərin yeni mərhələsi

PayPal süni intellekt sahəsində mühüm bir addım ataraq, ChatGPT-yə...
spot_img
Farid Maharramli
Farid Maharramli
E-ticarət üzrə girişimci, məzmun yaradıcısı və araşdırmaçısı