Mastercard istifadəçilərə fərdiləşdirilmiş məhsul tövsiyələri almağa kömək etmək üçün nəzərdə tutulmuş “Shopping Muse” adlı yeni generativ AI alış-veriş alətini təqdim edib. Alət 2022-ci ilin aprelində Mastercard tərəfindən alınmış, fərdiləşdirmə şirkəti Dynamic Yield tərəfindən hazırlanıb. Mastercard verdiyi məlumata əsasən, Shopping Muse-un arxasında duran ideya “müştərilərin pərakəndə satıcının rəqəmsal kataloqunda məhsulları necə axtarmaq və kəşf etməsində inqilab etməkdir”.
Alət istifadəçilərin danışıq dilini götürə və onu uyğunlaşdırılmış məhsul tövsiyələrinə çevirə bilər. Shopping Muse müasir tendensiyaları və “bağ evi” və ya “çimərlik rəsmi” kimi ifadələri başa düşə bilir. Siz alətə “Yay toyu üçün nə geyinməliyəm?” və ya “Minimalist kapsul qarderob üçün parçalar tövsiyə edə bilərsinizmi?” kimi suallar verə bilərsiniz.
Fərdi tövsiyələr vermək üçün Shopping Muse istifadəçinin alış-veriş təcrübəsinin kontekstinə, ona verilən birbaşa sual(lar) və söhbətin məzmununa baxır. Alqoritmlər pərakəndə satıcının məhsul kataloqundan, həmçinin müəyyən məhsullara klikləmək və məhsulları arabalara əlavə etmək kimi alıcının yerində davranışından istifadə edir. Alqoritmlər həmçinin real vaxt rejimində və istehlakçının nümayiş etdirdiyi məlum seçimlərə baxır.
İstifadəçi hesabına daxil olubsa, alqoritmlər, məsələn, kassirə telefon nömrəsini və ya e-poçtunu təqdim etməklə, şəxsi hesablarına qoşulduqları hər hansı alışlar da daxil olmaqla, həmin pərakəndə satışçı ilə keçmiş alış və baxış tarixçəsini nəzərdən keçirə bilər.
Geyim və Moda Mastercard-ın yeni aləti üçün ilk istifadə nümunəsi olsa da, şirkət bu texnologiyanın mebel və ərzaq məhsulları kimi digər kateqoriyalara da yayıla biləcəyini bildirir.
“Fərdiləşdirmə insanlara istədikləri alış-veriş təcrübəsini verir və süni intellektə əsaslanan innovasiya immersiv və uyğunlaşdırılmış onlayn alış-verişin açarıdır” deyə, Mastercard Dynamic Yield-in baş direktoru Ori Bauer bildirib. “Shopping Muse-da generativ Süni İntellektin gücündən istifadə etməklə biz istehlakçının standartlarına cavab verir və alış-verişi həmişəkindən daha ağıllı və problemsiz edirik.”
Mastercard bildirir ki, pərakəndə satıcılar texnologiyanı mənimsəyərək dəyişən tələblərə uyğunlaşmalıdırlar və qeyd edirlər ki, hər dörd pərakəndə satıcıdan artıq generativ süni intellekt həllərindən istifadə edir, digər 13% isə gələn il onları tətbiq etməyi planlaşdırır.
Yeni alət keçən il buraxılmış bir çox generativ AI alış-veriş alətlərindən biridir. Məsələn, Google indi istifadəçilərə Axtarışda süni intellekt tərəfindən yaradılan hədiyyə tövsiyələrini almağa imkan verir, Microsoft-un Bing isə “kollec ləvazimatları” kimi sorğudan istifadə etdiyiniz zaman avtomatik olaraq alış təlimatları yarada bilər. Gartnerin bu yaxınlarda müştəri xidmətləri və dəstək təşkilatlarının 80%-nin 2025-ci ilə qədər generativ süni intellekt texnologiyasını hansı formada tətbiq edəcəyini proqnozlaşdıran bir hesabat yayımlaması ilə gələcəkdə daha çox oxşar alətlər görəcəyimizə əmin ola bilərik.