Klarna yeni AI Müştəri Xidmətini istifadəyə verib.

Klarna deyir ki, yeni AI köməkçisi Müştəri Xidmətləri Nümayəndələrindən üstündür.

Klarna şirkəti özünün OpenAI dəstəkli Süni İntellekt köməkçisini təqdim edib. Köməkçi artıq bir aydır ki, aktivdir və aşağıdakı statistik məlumatlara sahibdir:

  • Süni intellekt köməkçisi 2,3 milyon dəfə söhbət edib, bu isə Klarnanın müştəri xidməti söhbətlərinin 2/3 hissəsini təşkil edir.
  • Sİ, 700 tam ştatlı agentin işini görür.
  • Müştəri məmnuniyyəti baxımından insan agentləri ilə bərabər səviyyədədir.
  • Tapşırıqların həllində daha dəqiqdir və təkrar sorğuların 25% azalmasına səbəb olur
  • Müştərilər əvvəlki 11 dəqiqə ilə müqayisədə indi tapşırıqlarını 2 dəqiqədən az müddətdə həll edirlər
  • 23 bazarda, 24/7 mövcuddur və 35-dən çox dildə ünsiyyət qurur
  • 2024-cü ildə Klarna-ya 40 milyon ABŞ dolları dəyərində mənfəət gətirəcəyi təxmin edilir
  • Klarna həmçinin dil dəstəyi sayəsində bütün fəaliyyət göstərdiyi bazarlarda immiqrant və xarici icmalar ilə ünsiyyətdə böyük irəliləyişin olduğunu qeyd edib.

Fintech şirkətinin həmtəsisçisi və baş icraçı direktoru Sebastian Siemiatkowski, ChatGPT ilə işləyən süni intellekt köməkçisinin 2024-cü ildə təxminən 40 milyon dollar yeni mənfəət əldə edəcəyini gözləyir.

İsveçin fintech nəhəngi təxminən dörd həftə əvvəl sakitcə süni intellekt üzrə köməkçini işə salıb və o vaxtdan bəri 2,3 milyon söhbəti idarə edib. Şirkətə görə, Süni intellekt əsaslı köməkçi ay ərzində Klarnanın müştəri xidməti söhbətlərinin təxminən üçdə ikisini təşkil edib. Bu, 700 tam ştatlı insan agentinin iş həcmi səviyyəsindədir.

Klarna-da əksər müştəri xidmətləri söhbətləri sifarişlərlə bağlı məsələlər, geri qaytarma və təzminat tələbləri ilə bağlı olur. Siemiatkowski, köməkçinin son doqquz ay ərzində müştərilərin problemlərini həll etməsinə kömək etmək üçün təlim keçdiyini bildirib. Ancaq, süni intellekt köməkçisi birtərəfli qaydada geri ödəmələri təsdiqləmək kimi səlahiyyəti yoxdur. Siemiatkowski, köməkçinin OpenAI ilə əməkdaşlıqda necə öyrədildiyi barədə təfərrüatlara varmaqdan imtina etsə də, prosesi insan agentinin hazırlanmasına bənzədib.

Siemiatkowski: “Bir agentə sadəcə davranış kodeksini vermək və onlardan müştəriyə məhsuldar şəkildə kömək etmələrini gözləmək olmaz” – deyib – “Burada da eynidir. Sadəcə, köməkçinin öz işini düzgün yerinə yetirə bilməsi üçün onun layihədə necə işləməyinizə dair çox konkret və məlumatlı olmaq lazımdır.”

Şirkətdən verilən məlumata görə, süni intellekt üzrə köməkçinin təkcə təkliflər vermək deyil, həm də hərəkətə keçmə qabiliyyəti təkrar sorğuların 25 faiz azalmasına səbəb olub və müştəri xidməti ilə bağlı problemin həlli üçün orta vaxtı 11 dəqiqədən cəmi ikiyə çatdırıb. Köməkçinin uğurunun əsas amillərindən biri onun 35-dən çox dildə ünsiyyət qura bilməsidir və şirkətdən verilən məlumata görə, bu, “yerli mühacir və xarici icmalar ilə ünsiyyətdə böyük inkişaf” ilə nəticələnib.

Buna baxmayaraq, Klarna ənənəvi olaraq şirkətə bir neçə min agent təqdim edən kənar müştəri xidməti həllərinə etibar edir. Siemiatkowski, Klarnanın yeni süni intellekt üzrə köməkçisinin hər hansı bir işi aradan qaldıracağını gözləmədiyini söyləsə də, əlavə edir ki, “bu, həqiqətən müştəri xidmətləri şirkətlərimiz üçün bir sualdır”.

Siemiatkowski OpenAI və ChatGPT-nin açıq vəkil və tərəfdarı olmuşdur, Klarna ChatGPT şirkətini qəbul edən ilk müəssisələrdən biridir. Klarna digər potensial süni intellekt təminatçıları ilə təcrübə aparsa da, şirkət ən yaxşı nəticəni ChatGPT ilə qazanıb. Siemiatkowski deyir: “Mühakimə qabiliyyətinə və mətn yaratmağa gəldikdə, heç kəs ChatGPT-yə yaxın deyil.”

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Tron blokçeyn yaradıcısı Skoçlu Banan əsərini fantastik qiymətə alıb

İtaliyalı konseptual rəssam Maurisio Kattelanın əsəri - divara lentlə...

“Bitcoin” yeni rekord qıraraq 97 000 dolları keçdi

"Bitcoin" dəyəri tarixi maksimumu yeniləyərək 97 000 dolları (164.9...

“Perplexity” axtarış sistemində məhsul alışı da tətbiq edəcək

Belə ki, şirkətin süni intellektlə işləyən axtarış sistemi premium...

“Mastercard Azərbaycan” COP29 öncəsi “Dayanıqlı Kartlar” proqramının qlobal icrasını sürətləndirir

Azərbaycan dayanıqlı inkişaf məqsədləri istiqamətində, xüsusilə bərpa olunan enerji...

Uzum-un elektron ticarət sahəsində dövriyyəsi 3 dəfə artıb

Uzum Market-də təqdim edilən taksit məbləği və sifarişlərin sayı...
spot_img