E-ticarətə yeni başlayanlar işlərini necə qurmalıdırlar?

İstehlakçıların alış-veriş vərdişlərinin dəyişdiyi yeni dünya nizamında, e-ticarətdə yeni olanlar uğurlu strategiya ilə yüksəlişdədir. İnternetə çıxış gündən-günə asanlaşdıqca, mobil cihazların inkişafı və ənənəvi pərakəndə satış əvəzinə onlayn alış-verişə üstünlük verilməsi, həm korporativ, həm də fərdi şəkildə e-ticarətlə məşğul olan müəssisələrin sayı artır. Elektron ticarətə yeni başlayırsınızsa, bu, qorxulu və mürəkkəb görünə bilər. Ancaq məqaləmizin qalan hissəsində izah edəcəyimiz məsləhətlərlə, e-ticarətdə yeni başlayanlar kimi, bu prosesi uğurla keçmək mümkündür.

Elektron ticarətin üstünlükləri
Əgər şirkət sahibi və ya sahibkarsınızsa, dəyişən bazar şəbəkəsi ilə onlayn satış edərək həm pulunuza, həm də vaxtınıza qənaət edərək qazancınızı artıra bilərsiniz. Onlayn satışlar sayəsində 7/24 açıq olan mağazanız var və istənilən nöqtədən mağazanıza daxil ola bilərsiniz. Brend şüurunuzu daha asan artıra bilərsiniz. Elektron ticarətə başlamaq üçün bir şirkətə sahib olmaq və nə satacağınıza qərar vermək kifayətdir. .

E-ticarətdə yeni başlayanlar üçün bilməli olanlar


1- Bazar araşdırması aparın


Elektron ticarətə yeni başlayanlar üçün ilk tövsiyəmiz biznesə başlamazdan əvvəl həm qlobal, həm də milli miqyasda hansı sektora girəcəyinizi araşdırmaqdır. Biznes planı quraraq və hədəfinizi müəyyənləşdirməklə qarşınıza çıxa biləcək maneələrə hazır olacaqsınız.

2- Hansı Məhsulu Satacağınıza qərar verin


Satacağınız məhsula qərar vermək e-ticarətdə ən vacib addımlardan biridir. Qərar verməzdən əvvəl satmaq istədiyiniz məhsulların bazar satışını araşdıra bilərsiniz. Bu, həmçinin ən çox satılan məhsulları və cari rəyləri araşdıraraq qərar qəbul etməyə kömək edir.

3- Şirkət Adı və Domen Adına qərar verin


Onlayn satmaq istədiyiniz məhsula qərar verdikdən sonra domen adınızı və şirkət adınıza qərar verməlisiniz. Şirkətinizin adını seçərkən orijinal və yaradıcı olmaq faydalıdır. Domen adı axtarışı edərək seçdiyiniz adların əvvəllər istifadə edilib-edilmədiyini yoxlamalısınız.

4- Hədəf auditoriyanızı müəyyənləşdirin


E-ticarət edərkən, ənənəvi olanlardan fərqli olaraq, hədəf auditoriyanızı müəyyən etməyiniz daha yaxşı olardı. Çünki nə qədər çox və müxtəlif məhsullara sahib olsanız da, hər kəsə çatmaq ehtimalınız çox azdır. Buna görə ilk növbədə məhdud müştəri profili yaratmalısınız.

5- Elektron Ticarət Saytlarınız üçün Təhlükəsiz İnfrastruktur yaradın


Yeni başlayanlar üçün e-ticarət saytlarının infrastrukturunun yaradılması hər addımınıza təsir edəcək kritik amillərdən biridir. Bu prosesdə təklif edəcəyiniz xidmət və məhsullara görə fərqli alternativlər tapa bilərsiniz. Pulsuz proqram təminatı ilə e-ticarət saytı qurmaq mümkün olsa da, bu sizə yalnız ilkin həllər təqdim edir və onu daha əhatəli etmək və infrastrukturunuzu gücləndirmək istədiyiniz zaman əlavə xərclər ödəməli olacaqsınız.

6- Mobil uyğun olmaq üçün diqqətli olun


Mobil cihazlardan istifadənin artması ilə müştərilər artıq mobil cihazlar vasitəsilə onlayn alış-veriş edirlər. Bu səbəbdən saytınızın mobil uyğun olması, donmaması və satışların artmasında asanlıqla açılıb bağlana bilməsi böyük əhəmiyyət kəsb edir.

7- İnteqrasiyalara diqqət yetirin


E-ticarətlə yeni tanış olanlar üçün biznesinizdə irəliləmək və daha çox qazanc əldə etmək istəyirsinizsə, saytınızın bir çox fərqli sayt və sistemlərlə inteqrasiyasını təmin etməlisiniz. Biznesinizin davamlılığını təmin etmək üçün inventarın inteqrasiyası da vacibdir. Xüsusilə daha çox məhsul satmaq istəyirsinizsə, ödəmə inteqrasiya proqramlarından istifadə etməlisiniz.

8- Rəqəmsal Marketinqə Önəm Verin


Sosial media e-ticarət həyatınızı inkişaf etdirmək üçün diqqətdən kənarda qalmamalı olduğunuz bir sahədir. Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, Twitter və Linkedin kimi yüksək qarşılıqlı əlaqə sürətinə malik sosial media platformalarından istifadə edərək reklamlarla hədəf auditoriyanızı böyüdə bilərsiniz. .

8- E-ticarətdə yeni başlayanlar SEO-nu Unutmayın


SEO konsepsiyası e-ticarətdə yeni olanlar üçün o qədər də böyük əhəmiyyət kəsb etməyə bilər, lakin saytınızın ümumi trafikini artırmaq üçün çox vacibdir. Açar söz araşdırmaları etməklə və məhsullarınız haqqında təsviri bloq yazılarını paylaşmaqla saytınızın önə çıxmasını artıra bilərsiniz.

10- Etibarlı Profil yaradın və Səbirli olun


İstifadəçilərin onlayn alış-veriş edərkən diqqət etdiyi ən mühüm məsələ təhlükəsizlikdir. Saytınızın SSL təhlükəsizlik sertifikatı mütləq olmalıdır.

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Türkiyədə e-ticarət həcmi 2023-cü ildə 1,85 trilyon lirəyə çatıb

Türkiyədə e-ticarət həcmi 2023-cü ildə 1,85 trilyon lirəyə çatıb....

Google Hindistanın e-ticarət nəhəngi Flipkarta 350 milyon dollar sərmayə qoyur!

Bengaluru mərkəzli Flipkart, Android istehsalçısı Google ilə razılaşmanın bir...

Amazon Böyük Britaniyada mikromobil mərkəzləri qurur

Amazon, Böyük Britaniyadakı müştərilərə çatdırılmanı daha efekktiv etmək üçün...

LC Waikikidən yeni lcw.com marketplace təqdim edilib

LC Waikiki, İstanbul Rəqəmsal Təcrübə Muzeyində öz e-ticarət saytı...

Umico-ya yeni rəhbər təyin edilib

Competo MMC-nin rəhbərliyində dəyişiklik baş verib. Belə ki, Competo...
spot_img
Farid Maharramli
Farid Maharramli
E-ticarət üzrə girişimci, məzmun yaradıcısı və araşdırmaçısı