CinemaPlus MasterCard ilə birlikdə rebrendinq edib

Mastercard Azərbaycanın aparıcı kinoteatrlar şəbəkəsi ilə yeni CineMastercard brendi altında əməkdaşlığını elan edir!

Bununla bağlı kinoteatr adını dəyişir və CineMasterCard kimi rebrendinq olunur. Lakin, bu ad dəyişimi sadəcə rebrendinq deyil, əməkdaşlıq kinohəvəskarları üçün bir çox innovativ imkanlar yaradacaq. Belə ki, MasterCard kart sahibləri Cann, Berlinarie və Venesiya film festivalları kimi kinotədbirlərinə uyğunlaşdırılmış, unikal kampaniyalardan faydalanacaqlar. 2024-cü ildə keçirilən ilk reklam kampaniyası çərçivəsində MasterCard sahibləri Kann festivalını canlı olaraq izləmək imkanı əldə edəcəklər. Cinemaplus 10 kinoteatrdan ibarət Premium kinoteatrlar şəbəkəsidir.

Bildirilib ki, “CineMastercard”a rebrendinq sadəcə ad dəyişikliyindən daha artıqdır. Bu, istehlakçı təcrübəsini görünməmiş şəkildə artırmaq məqsədi daşıyan iki sənayenin – əyləncə və maliyyə texnologiyasının birləşməsini təmsil edir. Bu tərəfdaşlıq həyatı daha rahat, əyləncəli və faydalı etmək üçün texnologiyadan istifadə etmək üzrə ortaq öhdəliyimizi əks etdirir.

“CinemaPlus”un “Mastercard” adını qəbul etmək qərarı hər iki qurum arasında dərin strateji uyğunlaşma deməkdir. “Mastercard”ın qabaqcıl ödəniş həlləri yaratmaq təcrübəsi CinemaPlus-un görkəmli əyləncə təcrübələrini təmin etmək missiyasına mükəmməl uyğun gəlir.

Bu tərəfdaşlıq bir sıra innovativ xüsusiyyətlər nümayiş etdirəcək. “Mastercard”ın təkmil ödəniş texnologiyası sayəsində bilet və güzəştlərin daha sürətli və təhlükəsiz alınmasına imkan verən qüsursuz əməliyyatlar gözlənilir. Bundan əlavə,“Mastercard” kart sahiblərini onlara xüsusi sövdələşmələrə, prioritet nümayişlərə və CineMastercard məkanlarında unikal təcrübələrə giriş təklif edən eksklüziv üstünlüklər gözləyir. Kart sahibləri il ərzində bütün bilet, yemək və içki alışlarında 10% endirim əldə edə biləcəklər.

Bundan əlavə, kart sahibləri “Mastercard”ın qlobal miqyasda qürurla sponsorluq etdiyi Kann, Berlinale və Venesiya Film Festivalları kimi kino tədbirlərinə uyğunlaşdırılmış unikal kampaniyalardan faydalanacaqlar. Bu kampaniyalar kart sahiblərini il boyu eksklüziv təkliflərlə əlaqələndirmək üçün nəzərdə tutulub. 2024-cü ilin gələn ayından başlayan ilk kampaniyasına start verən şanslı cütlük Kann Film Festivalını birbaşa yaşamaq fürsəti əldə edəcək. Onlar məşhurlarla qırmızı xalıda gəzmək, festivalın tədbirlərinin şahidi olmaq, xüsusi toplantı və şənliklərdə iştirak etməkdən həzz alacaq, orijinal festival təcrübəsi qazanacaqlar.

Kampaniyanın şərtləri tezliklə Mastercard Digital Pass (Cüzdan) vasitəsilə təqdim olunacaq. Rahatlıq üçün, “Mastercard”ın təklif etdiyi bütün üstünlüklər və təcrübələrdən daim xəbərdar olmaq üçün təqdim olunan linkdən istifadə edərək Mastercard Digital Pass-ı (Cüzdan) mobil cihaza yükləmək mümkündür: https://inl.az/wallet/mc

Bu əməkdaşlıq kino həvəskarlarına öz sevimli filmlərindən həzz almaq üçün daha immersiv və rahat üsul təklif edərək, əyləncə sənayesində yeni standart yaratmaq üçün nəzərdə tutulub. “Mastercard” Azərbaycan üzrə ölkə meneceri Emil Zeynalov bildirib ki, CineMastercard-a rebrendinq və “CinemaPlus” ilə tərəfdaşlığımız “Mastercard” üçün mühüm məqamlardır: “Biz kinoya getmə təcrübəsini artırır, onu daha faydalı və əlçatan edirik. Kino Mastercard üçün mühüm maraq nöqtəsidir və biz kino ekosistemi daxilində istehlakçılara dəyərli təcrübələr təqdim etməyi hədəfləyirik”.

“CineMastercard” kino və ödənişlər haqqında düşüncə tərzimizdə inqilab etməyə hazırlaşır. Əlavə texnoloji yeniliklərin tətbiqi planları ilə bu tərəfdaşlıq əyləncəni problemsiz ödəniş həlləri ilə birləşdirmək üçün daha geniş strategiyanın yalnız başlanğıcıdır.

“Mastercard” ödəniş sənayesində qlobal texnologiya şirkətidir. Missiyamız əməliyyatları təhlükəsiz, sadə, ağıllı və əlçatan etməklə hər kəsə, hər yerdə fayda verən inklüziv, rəqəmsal iqtisadiyyatı birləşdirmək və gücləndirməkdir. Təhlükəsiz məlumat və şəbəkələrdən, tərəfdaşlıqlardan və entuziazmdan istifadə edərək, yeniliklərimiz və həllərimiz fərdlərə, maliyyə institutlarına, hökumətlərə və bizneslərə ən böyük potensiallarını reallaşdırmağa kömək edir. 210-dan çox ölkə və ərazidə əlaqələrimizlə biz hamı üçün əvəzolunmaz imkanlar açan davamlı dünya qururuq.

MasterCard şikətinin ölkə üzrə meneceri Emil Zeynalov Linkedin şəbəkəsində bildirib:

“Mastercard Azərbaycanın aparıcı kinoteatrlar şəbəkəsi ilə yeni CineMastercard brendi altında əməkdaşlığını elan edir! Bu əməkdaşlıq Mastercard-ın yenilikçi və təhlükəsiz ödəniş həlləri ilə mükəmməl kino təcrübəsinin birləşdiyi yeni dövrü simvollaşdırır. Layihəmiz Azərbaycan istehlakçılarının dəyişən ehtiyaclarına cavab verəcək uzunmüddətli strategiyamızın vacib bir parçasıdır. Mastercard bir çox qiymətsiz yenilikləri təqdim etmək və Azərbaycanda rəqəmsal ödənişləri daima artırmaq üçün yerli tərəfdaşlarla sıx işləməyə davam edəcəkdir.”

spot_imgspot_img

Oxşar xəbərlər

Türkiyədə e-ticarət həcmi 2023-cü ildə 1,85 trilyon lirəyə çatıb

Türkiyədə e-ticarət həcmi 2023-cü ildə 1,85 trilyon lirəyə çatıb....

Google Hindistanın e-ticarət nəhəngi Flipkarta 350 milyon dollar sərmayə qoyur!

Bengaluru mərkəzli Flipkart, Android istehsalçısı Google ilə razılaşmanın bir...

Amazon Böyük Britaniyada mikromobil mərkəzləri qurur

Amazon, Böyük Britaniyadakı müştərilərə çatdırılmanı daha efekktiv etmək üçün...

LC Waikikidən yeni lcw.com marketplace təqdim edilib

LC Waikiki, İstanbul Rəqəmsal Təcrübə Muzeyində öz e-ticarət saytı...

Umico-ya yeni rəhbər təyin edilib

Competo MMC-nin rəhbərliyində dəyişiklik baş verib. Belə ki, Competo...
spot_img